اخبار روز سینما

توضیحات مسابقه موزیکال و استعدایابی آوای جادویی

امروز میخواهیم که توضیحات مسابقه موزیکال و استعدایابی آوای جادویی برای شما شرحی که شامل روند اجرا و انتخاب شرکت کننده گان خواهد بود.

آوای جادویی یک رویداد یک تریبون رسمی برای تصویر کشیدن رقابتی سالم معرفی استعدادهای خوانندگی کشور است. اما صرفاً یک برنامه تولیدی با سرگرمی سرگرمی نیست. اما تلاش با نمایش تقسیم تجربیات بزرگان موسیقی، تبادل نظرات کارشناسی آموزش‌ها و تمرین‌های کاربردی لازم، لحظات متفاوت و جذاب برای بینندگان، روند روند رقابت شرکت‌کننده‌های مستعد را، انتخاب و قضاوت را در نهایت به مخاطبین ارائه کرد. در ادامه قرار است نحوه اجرای مسابقه موزیکال آوای جادویی را برای شما توصیف کنید.

توضیحات مسابقه موزیکال و استعدایابی آوای جادویی

سریال رئالیتی شو آوای جادویی یک برنامه استعدادیابی موسیقی تخصصی است که تیم داوران حرفه ای در سبک های مختلٳ مختلٳ. داوطلبان قرار است در چهار گروه تقسیم شوند و هر گروه مربی مخصوص خود را دارند. تهیه کنندگی این برنانه استعدادیابی ایرانی بر سرپرست محمد طهرانی بوده و علی امجی آوای جادویی خواهد بود.

4 داور یا در آوای جادوی حضور دارند که هر نماینده یک سبک از موسیقی می شوند و اینگونه شرکت کنندگان انتخاب مربیان مربیان دستشان بازتر خواهند شد.

مثلا:

شرح مسابقه استعدادیابی آوای جادویی

سبک برنامه به مسابقه جهانی صدای برتر است و داوران لحظه ورود، را نمی بینند و خواننده باید را متقاعد کند که به سمت او برگردند تا او را برای تیم تیم خود انتخاب کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا