اخبار روز سینما

ساترا در رابطه با آهنگ پایانی پوست شیر توضیح داد؛ مجوز نسخه بدون متن را داده بودیم

معاون امور کاربران و مقررات اجتماعی ساترا درباره اصلاح تیتراژ پایانی سریال «پوست شیر» توضیحاتی ارائه کرد و گفت: «ساترا از ابتدا مجوز ساخت نسخه ای از سریال «پوست شیر» را صادر کرد. پوست شیر” موسیقی بدون شعر و بدون آواز در تیتراژ پایانی داشت.

چندی پیش آهنگ تیتراژ پایانی سریال پوست شیر ​​از خروجی شبکه برنامه خانگی «فیلم نت» حذف شد. محمدصادق افراسیابی، معاون امور کاربران و تنظیم اجتماعی ساترا درباره این اتفاق گفت: تمامی قسمت های پوست شیر ​​توسط ساترا مجوز گرفته شد و در قسمت پایانی، نسخه مجاز دارای موسیقی بدون شعر در تیتراژ پایانی بود.

وی با تاکید بر اینکه خود پلتفرم فیلمو این موضوع را قبول دارد، افزود: در قسمت آخر شاهد پخش موزیک بدون متن همراه با یک آهنگ غیرمجاز بودیم. ما در مورد آن هشدار دادیم و پلتفرم بلافاصله عنوان را تصحیح کرد و آهنگ را حذف کرد.

افراسیابی در پاسخ به این سوال که چرا در چند قسمت قبلی و در سکانس کشتار ساحل مجوز همین آهنگ صادر شده است، توضیح داد: اینکه یک قطعه موسیقی در ماشین پخش می شود و در نهایت همان موسیقی مجاز نیست تیتراژ فنی است. موضوعی که در شورا مطرح است، در این خصوص صدور مجوز برای انتشار سترا مطرح شده است و اعضای شورا که از صاحب نظران حوزه سینما و سریال کشور هستند، بین بازتولید یک اثر بسیار کوتاه تفاوت قائل می شوند. قطعه موسیقی در طول داستان یکی از قسمت های سریال و پخش موسیقی در تیتراژ پایانی سریال.

معاون امور کاربران و تنظیم اجتماعی ساترا گفت: اکنون همان نسخه ای که ساترا مجوز داده در شبکه برنامه خانگی پخش می شود. در واقع در نسخه ای که به ما ارائه شد و مجوز می خواست اصلا تیتراژ وجود نداشت و برخی مطالبی که قبلا در رسانه ها منتشر شده بود حکایت از گمانه زنی های رسانه ها داشت.

سریال پست شیر ​​به کارگردانی جمشید محمودی، تهیه کنندگی نوید محمودی و نویسندگی جمشید محمودی و رضا بهاروند در فروردین 1402 با پخش قسمت هشتم از فصل سوم به پایان رسید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا