اخبار روز سینما

توضیحات رئیس فدراسیون شطرنج به کشف حجاب سارا خادم الشریعه

پس از اینکه سارا خادم الشریعه کشف حجاب، و سپس از ایران مهاجرت کرد، کشف توضیحات حجاب سارا خادم الشریعه از زبان رئیس فدراسیون، جالب توجه بود.

پس از پیگیری های فدراسیون شطرنج به سارا خادم به مهاجرت او، توضیحات فدراسیون شطرنج به مهاجرت سارا خادم الشریعه نوید از مدیریت کشف حجاب خادم الشریعه و دیگر ورزشکاران ایران داد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی سارا خادم الشریعه

کشف توضیحات حجاب سارا خادم الشریعه

فدراسیون شطرنج در شرایط این رشته در سال ۱۴۰۱ گفت:

اعتقادی که سال ۱۴۰۱ را می پذیریم به خوبی پشت سر بگذاریم. اوایل شرایط مالی سختی را داشتیم، لطف خدا شامل ما شد و اما بر آن فائق بیاییم. بدهی‌های مربیان داوران، بدهی به فکر و ساختاری بود که تا حدودی مشکلات را حل کرد.

در بحث نیز گا‌ها با چالش‌های سختی روبه روبه روبه روبه رو شدند که همه اعزام‌ها را به ما می‌شد را انتخاب کردند. امسال هم مسابقات بین‌المللی خوبی داشتیم و بعد از چند سال لیگ رار برگزا. برای برگزاری تلاش‌های زیادی انجام شد و در نهایت نتیجه گرفت و بعد از سال آن را انتخاب کرد. از اکثر استان ها شرکت کننده و از مسابقات آن راضی هستیم.

لطفا توجه داشته باشید:

پیگیری های فدراسیون شطرنج به سارا خادم

مدیریت کشف حجاب خادم الشریعه

تامینی در ادامه در مورد بحث تخصصی از فدراسیون گفت:

بحث‌هایی در مورد استعفای من مطرح شده است. یک نظرسنجی از روسای استانی انجام دادم که اجازه می‌دهد با استعفای من تایید کند، اما در هفته‌های پایانی سال ۱۴۰۱ روسای هیئت‌های ۲۵ استان تشریف تشریف آوردند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا