اخبار روز سینما

توضیحات جدید درباره برنامه گفت وگوی پر سر و صدا «ساعت صفر». رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه‌های تلویزیونی سرگرم‌کننده باشم/ بیشتر مهمان‌های برنامه جدیدم خارجی هستند.

رضا رشیدپور اعلام کرد که برنامه «ساعت صفر» با «منظره در شب» و سه گانه بلورین تفاوت زیادی دارد و بیشتر مهمانان آن ایرانی نیستند. در میان ایرانیان تعداد بسیار کمی به سلبریتی ها روی می آورند. «ساعت صفر» در 26 قسمت تولید و به صورت هفتگی منتشر می شود.

به گزارش ریمینو، رضا رشیدپور مجری برنامه جدید «ساعت سفر» درباره پایان همکاری با تلویزیون گفت: شاید حداقل آرمان های کار فرهنگی که در ذهن من است در یک مسابقه محقق نشود، بحث در مورد “اکنون خورشید” چیز دیگری بود که من واقعاً دوست نداشتم که در یک برنامه خنده دار باشم. نمایش شبکه.”

رشیدپور درباره برنامه «ساعت صفر» توضیح داد: نوع گفت و گو و نتایج آن با «دید در شب» متفاوت خواهد بود، چشم انداز این برنامه به عرصه بین المللی اختصاص دارد و برای اولین بار است که قصد داریم میهمانانی از خارج از جغرافیای ایران در حوزه های فرهنگی، هنری و اجتماعی داشته باشیم، گفت و گوهای متعددی ضبط شده و برخی نیز در حال ضبط است و البته مهمانانی ایرانی خواهیم داشت که همچون گذشته فرهنگی، اجتماعی و هنری خواهند بود. ارقام

رشیدپور درباره مهمانانی که قرار است با آنها صحبت کند، گفت: بسیاری از چهره های برنامه به دلیل نزدیکی فرهنگی ایران و ترکیه در بین هنرمندان ترک انتخاب شدند که ابراهیم تاتلیس، الیاس یالچینتاش، عایشه گل جوشکون و ماهسون کرمیزیگل از جمله چهره های این برنامه هستند. اسامی که برنامه های آنها در ترکیه ضبط و تکمیل شده و برخی نیز در حال انجام مقدمات ضبط هستند.

عایشه گل جوشکون که سابقه بازی در فیلم مطرب را دارد. یکی او یکی از مهمانان رضا رشیدپور در برنامه ساعت صفر است.

وی با تاکید بر اینکه از سلبریتی های ایرانی در این برنامه استفاده نخواهد کرد، گفت: ساده ترین نوع برنامه سازی دیالوگ و سخت ترین آن دیالوگ است و به همین دلیل مصاحبه های زیادی با چهره های داخل ایران انجام شده که بیننده را احساس می کنم. از تماشای سلبریتی ها در برنامه های گفتگو خسته شده است و سعی کنید دیگر این برنامه ها را نبینید انتخاب مهمان از بین ایرانی ها بسیار سخت است، اما قول می دهم چهره های ایرانی که جلوی دوربین می آیند بسیار متفاوت خواهند بود و خواهند داشت. ویژگی خاصی که آنها خواهند داشت: “این یک مکالمه جالب خواهد بود، اما ما قطعا به سراغ افراد مشهور سینما خواهیم رفت و خیلی کمتر.”

به گفته رشیدپور، این برنامه همزمان با تولید پخش می شود: «تقریباً شبیه برنامه روز می شود، یعنی درست نیست تولید تمام می شود و بعد شروع می کنیم». پخش، به موازات یکی روی سکوها پخش می شود، طبق مختصات روز به تولید ادامه می دهیم و امیدوارم بتوانیم در عمل به اهدافی که در نظر داریم برسیم.

«ساعت سفر» در 26 قسمت با سرمایه‌گذاری شرکت پارس گردشگری تولید می‌شود و قرار است به صورت هفتگی اکران شود. مدت زمان هر قسمت از «ساعت صفر» حدود 60 دقیقه است و در صورت رعایت تمامی شرایط به 52 قسمت می رسد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا