اخبار ارز دیجیتال

توسعه قابلیت‌های پرداخت مبتنی بر ارز دیجیتال توسط ویزا؛ پروژه ای جدید برای تقویت بازار کریپتو

توسعه قابلیت‌های پرداخت مبتنی بر ارز دیجیتال توسط ویزا؛ پروژه جدید برای تقویت بازار کریپتو ابتدا در وب سایت پی ام آپ – زندگی با فناوری نوشته شد. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

کوی شفیلد، رئیس بخش ارزهای دیجیتال ویزا، در ۲۴ آوریل در صفحه توییتر خود اعلام کرد. توسعه قابلیت های پرداخت مبتنی بر ارز دیجیتال توسط ویزا داده شده.

مدتی پیش، طبق پستی که ویزا در 20 آوریل منتشر کرد، بخش ارزهای دیجیتال این شرکت در مرحله توسعه نسل بعدی محصولات برای تسهیل تجارت دیجیتال در زندگی روزمره بوده است. از این حیث، ویزا برای توسعه محصول به دنبال استخدام مهندسان نرم افزار فعال در زمینه برنامه نویسی، سیستم های پشتیبانی فناوری Web3 بوده است.

کوی شفیلد، رئیس بخش ارزهای دیجیتال ویزا، اعلام کرد که طراحی محصول آینده ارز دیجیتال ویزا این برای هدایت پذیرش گسترده شبکه های پرداخت بلاک چین و استیبل کوین عمومی انجام شده است. شفیلد در توییتی نوشت: «ما علاقه‌مندیم از Github Copilot و سایر ابزارهای مهندسی هوش مصنوعی برای نوشتن و اشکال‌زدایی قراردادهای هوشمند استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: توسعه یک چت بات اختصاصی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

برنامه توسعه قابلیت های پرداخت بر اساس ارزهای دیجیتال توسط ویزا

یکی از بزرگترین شرکت های پرداخت جهانیعنی در سال 2020، ویزا جان تازه ای به صنعت ارزهای دیجیتال داد و همکاری خود را با شرکت بلاک چین Circle برای پشتیبانی از استیبل کوین USD Coin در کارت های اعتباری خاص آغاز کرد.

به همین دلیل ویزا دانش کافی از راه حل های لایه 1 و لایه 2 و نوشتن قراردادهای هوشمند از طریق زبان برنامه نویسی Solidity دارد. لازم به ذکر است که زبان برنامه نویسی Solidity به صورت ویژه برای شبکه اتریوم به منظور ایجاد قراردادهای هوشمند در پلتفرم های بلاک چین استفاده می شود و زنجیره ای از سوابق تراکنش ها را در سیستم بلاک چین سازماندهی می کند.

توسعه قابلیت های پرداخت مبتنی بر ارز دیجیتال توسط ویزا

از سوی دیگر برنامه جدید ویزا این نیاز به درک خوبی از شبکه های دفتر کل توزیع شده عمومی و مجاز، پروتکل های امنیتی، ذخیره سازی کلید خصوصی و همچنین پروتکل های جدید اتریوم مانند ERC-4337 دارد.

این شرکت به تدریج خدمات ارز دیجیتال خود را توسعه داده است، با این حال، به دلیل بازار خرس کریپتو در سال 2022 و سقوط شرکت های بزرگ مانند Celsius و FTX Exchange، فعلا همکاری خود را با برخی از شرکت های ارزهای دیجیتال متوقف کرده است.

بیشتر بخوانید:

  • بخشنامه واردات دستگاه های استخراج ارز دیجیتال منتشر شد [+شرایط واردات]
  • برنامه بانک مرکزی برای صدور این کد ویژه برای مبادلات ارزهای دیجیتال
  • موسس صرافی FTX متهم به پرداخت رشوه 40 میلیون دلاری به چینی ها شد.

نظر شما در مورد توسعه قابلیت های پرداخت مبتنی بر ارز دیجیتال توسط ویزا چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اخبار فناوری به موارد تکراری بچسبید.

توسعه قابلیت‌های پرداخت مبتنی بر ارز دیجیتال توسط ویزا؛ پروژه جدید برای تقویت بازار کریپتو ابتدا در وب سایت پی ام آپ – زندگی با فناوری نوشته شد. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا