اخبار روز سینما

خبر خوب برای طرفداران سریال ویچر؛ “فصل پنجم سریال The Witcher” تمدید شد!

تمدید سریال ویچر برای فصل پنجم تأیید شد. یکی از سریال‌های مهیج شبکه استریم فیلم نتفلیکس با دو پله جهش از 3 به 4 و از 4 به 5 خواهد رسید.

با اعلام شبکه نتفلیکس تمدید سریال ویچر برای فصل پنجم تأیید شد. این سریال که تاکنون در 3 فصل از شبکه یاد شده پخش شده قرار است برای فصل‌های 4 و 5 از لیام همسورث به جای هنری کویل استفاده کند. جالب اینجاست که نتفلیکس درحال فیلم‌برداری فصل 4 این سریال است و عنوان کرده که فصل 5 نیز بلافاصله بعد از آن فیلم‌برداری خواهد شد.

 

نتفلیکس به طور رسمی تمدید سریال The Witcher برای فصل پنجم را تایید کرد

سپتامبر گذشته، فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Witcher بعد از مدت پنج ماه رسماً به پایان رسید. یک ماه بعد از پایان فیلم‌برداری فصل سوم، خبری مبنی‌بر جدا شدن هنری کویل از این سریال به‌صورت رسمی منتشر شد. بر همین اساس، از فصل چهارم لیام همسورث وظیفه‌ ایفای نقش گرالت را بر عهده خواهد داشت.

چندی پیش گزارشی از ساخت چهارمین و پنجمین فصل متوالی این سریال منتشر شد. در این گزارش اشاره شد که فیلمنامه فصل چهارم و پنجم The Witcher به صورت همزمان نوشته می شود و فیلمبرداری این دو فصل به صورت همزمان انجام می شود.

خبر خوب برای طرفداران سریال ویچر؛ "فصل پنجم سریال The Witcher" تمدید شد!

البته این موضوع چندان برای نتفلیکس غریب به شمار نمی‌آید. چرا که قبلاً هم شاهد فیلم‌برداری سه فصل از سریال Vikings: Valhalla به‌صورت پشت سر هم و تنها با وقفه‌های بسیار مختصر بودیم.

حالا سوفی هالند، مسئول انتخاب سریال The Witcher که پیش از این در سریال هایی مانند چهارشنبه و Shadow and Bone کار کرده است، در مصاحبه ای با Deadline رسما این موضوع را تایید کرد. لیام همسورث و سایر بازیگران برای فصل پنجم سریال بازخواهند گشت؛ او گفت:

“به زودی فیلمبرداری فصل چهارم را با حضور لیام همسورث آغاز می کنیم و پس از وقفه ای کوتاه به سراغ فصل پنجم می رویم.”

همچنین لورن اشمیت، شورانر سریال از به پایان رسیدن سریال بعد از جدایی هنری کویل صحبت کرده بود. بااین‌حال، اخیرا او در طی مصاحبه‌ای با توتال فیلم گفت که هنوز «داستان‌های زیادی برای گفتن» باقی مانده است.

فصل سوم سریال The Witcher در دو قسمت از نتفلیکس پخش خواهد شد. قسمت اول 8 تیرماه (29 ژوئن) و قسمت دوم یک ماه بعد پخش می شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا