اخبار روز سینما

تمام چیزهایی که باید درمورد انیمه ‌Demon Slayer بدانیم

انیمه «Demon Slayer» داستان تانجیرو، جوانی سخت کوش را نشان می دهد، نوجوانی که با خانوا ده‌اش در یک کلبه جنگلی زندگی می کند. زمانی که خانواده او توسط شیاطین مورد حمله قرار می‌گیرند و می‌گیرند، تا نجیرو شروع به آموزش می‌کند تا تبدیل به یک قاتل شیطان شود و پلیدی که چیزهای زیادی از او گرفته‌اند را از بین ببرند. این انیمه یکی از محبوب‌ترین انیمه‌ها است و این که چرا اینقدر پررنگ شود، سوالی است که می‌خواهم در این مطلب به آن پاسخ تاریخ بدهم.

تانجیرو برای گرفتن انتقام خانواده خود، باید در طول راه از میان دوازده شیطان ن خبه عبور کند. این شیاطین به شش شیطان سطح پایینی و شش سطح بالایی تقسیم می‌شوند. عواملی که از نام آنها پیداست، شیاطین پایین، شیاطین کوچکتری هستند. با این حال، شش شیطان بالای دردسرسازهای واقعی هستند و تمام آن ها باید سقوط کن تا تانجیرو رهبر شیاطین، موزان را نابود کند. موزان مسئول مرگ خانواده تانجیرو و در نهایت هدف واقعی او در این مبارزه است.

تمام چیزهایی که باید درمورد انیمه ‌Demon Slayer بدانیم - پی ام آپلود
تمام چیزهایی که باید درمورد انیمه ‌Demon Slayer بدانیم

خالق انیمه Demon Slayer کیست؟

«Koyoharu Gotouge» خالق این اثر دوست داشتنی یعنی Demon Slayer است. این مانگاکا یا خالق مانگا، هویت خود را به طور عمومی فاش نشده است و در عوض از نام Gotouge ل ظاهر می‌شود. Demon Slayer ک با “Gotouge” همکاری می کنند با اخلاق کاری وی آشنا هستند. «Kohei Ohnishi» سردبیر «Weekly Shonen Jump» که Slayer Demon را ویرایش می‌کند، گفت:

«من گوتوگه سنسه (اصطلاح افتخاری معلم در ژاپنی) را از ابتدای کارشان می‌شناختم، و ا و در ابتدا بدون عیب و ایراد نبود. اما به مرور زمان و از طریق سخت کوشی و پشتکار، گوتوگه باید به طور قابل توجهی به عنوان یک مانگاکا رشد کند.

تمام چیزهایی که باید درمورد انیمه ‌Demon Slayer بدانیم - پی ام آپلود
تمام چیزهایی که باید درمورد انیمه ‌Demon Slayer بدانیم

چگونه انیمه Demon Slayer به سرعت محبوب شد؟

“Demon Slayer” در “Weekly Shonen Jump” منتشر شد. One Piece Yu -Gi-Oh! را منتشر کرده است. این مجموعه برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ در یک شماره از مجله مانگا ظاهر شد و به صورت دوره ای پخش شد تا جلد نهایی آن در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. در حالی که جلدهای چاپی در اولین سال های پخش سریال موفقیت متوسط ​​در ژاپن، م حبوبیت آن در سال ۲۰۱۹ افزایش یافت. در همان سال اقتباس تلویزیونی ۲۶ قسمت مانگا پخش شد. این مجموعه تلویزیونی که توسط استودیوی ژاپنی Ufotable تهیه شده است، حمایت توس ط طرفداران و بحرانان به دلیل انیمیشن خیره کننده و سکانس های جذاب، مورد تحسین قرار گرفت. Demon Slayer ن تمام دوران در نظر گرفته شد. مدت کوتاهی پس از پخش مجموعه تلویزیونی، این مانگا به یک رگه ۱۱ ساله پایا ن داد تا طبق نمودار Oricon به پرفروش‌ترین مانگای سال ژاپن در سال ۲۰۱۹ تبدیل شود.

تمام چیزهایی که باید درمورد انیمه ‌Demon Slayer بدانیم - پی ام آپلود
تمام چیزهایی که باید درمورد انیمه ‌Demon Slayer بدانیم

دلیل محبوبیت فیلم Demon Slayer چه بود؟

فیلم Mugen Train در سال ۲۰۲۰ و زمانی که مانگا در اوج محبوبیت خود منتشر شد. این فیلم به کارگردانی هارو سوتوزاکی و تهیه‌کنندگی Ufotable (همان استودیوی پشت سر سریال تلویزیونی)، ساخته شده و از کارهای گوتوگه در ادامه سریال اقتباس شد. باکس آفیس ژاپن در سال ۲۰۲۰ حدود ۴۵ درصد کاهش یافت، اما فروش بلیت فیلم های خار جی در مقایسه با فیلم های ژاپنی (افت ۲۳ درصدی) بسیار چشمگیرتری (۷۱ درصد کاهش) داشت. موفقیت Mugen Train به تقویت فروش بلیت فیلم های داخلی کمک کرد. در اوایل سپتامبر ۲۰، مقامات رسمی ژاپنی‌ها را برای فعالیت‌های سالن‌ها با ظرفیت ۵۰ درصد لغو کردند، برخی از مجموعه‌های تصمیم‌گیری فیلم را محدود کرده‌اند. در ۱۶ اکتبر، این فیلم در بیش از ۴۰۰ سینما در سراسر ژاپن اکران منتشر شد و نیویورک تایم گزارش داد که یکی از سالن‌های توکیو ۴۲ نمایش از قطار موگن در روز افتتاحیه ساعت ۷ صبح برنامه‌ریزی شده است. این فیلم در سه روز اول اکران ۴۴ میلیون دلار فروخت و بزرگترین تعطیلات آخر هفته د ر تاریخ ژاپن را رقم زد. ماتریس بارگذاری مجدد ود.)

تمام چیزهایی که باید درمورد انیمه ‌Demon Slayer بدانیم - پی ام آپلود
تمام چیزهایی که باید درمورد انیمه ‌Demon Slayer بدانیم

در هفته ها و ماه های بعد، فیلم Mugen Train یکی دیگر از رکوردهای باکس آفیس را شکست. تنها در عرض ۱۰ روز، این فیلم به درآمد ۱۰۰ میلیون دلاری رسید و سریعترین درآ برای رسیدن به نقطه عطف در ژاپن است. (25 روز طول کشید تا انیمه SpiritedAway به همین تعداد برسد.) در گذشته ترکیبی از فیلم های انیمیشن های داخلی و خارجی از بیشترین موفقیت را در کشور داشته اند.

علاوه بر فیلم‌هایی مانند Spirited Away، Princess Mononoke و Howl’s Moving Castle (هر سه از استودیو گیبلی) و همچنین موفق و موفق ماکوتو شینکای در سال 2016، به نام Your Name در 10 فیلم برتر ژاپن قرار گرفته است. . از خارج از کشور، فیلم هایی از جمله تایتانیک، فروزن و هری پاتر و سنگ فیلسوف در جدول صدر باکس آفیس قرار گرفته اند. در ماه دسامبر، Mugen Train به مجموعه این عنوان طولانی مدت در صندلی اول پایان داد و از Spirited Away پیشی گرفت و به پردرآمدترین فیلم ژاپن در تمام دوران تبدیل شد.

تمام چیزهایی که باید درمورد انیمه ‌Demon Slayer بدانیم - پی ام آپلود
تمام چیزهایی که باید درمورد انیمه ‌Demon Slayer بدانیم

شخصیت های اصلی چه کسانی هستند؟

در Demon Slayer چهار شخصیت اصلی وجود دارد. تانجیرو، که در بالا ذکر شد، شخصیتی مهربان و دوست داشتنی با حس بویایی بسیار قوی است. او از هنرهای رزمی رقص آب برای مبارزه با شیاطین به همراه خواهرش نزوکو استفاده می کند. نزوکو از قتل عام خانواده تانجیرو جان سالم به در برد اما در نتیجه تبدیل به یک ش یطان شد. شیاطین نمی تواند در روز بیرون بیایند و گرنه مانند خون آشام می سوزند،

نزوکو نیز فقط در شب بیرون می آید. همچنین او را که تبدیل به یک شیطان می شود، از دست دا ده است. بعداً در فصل اول، با دو شخصیت اصلی دیگر آشنا می شویم: زنیتسو و اینوسوکه. زنیتسو مانند گربه ترسویی که میخواهد تأثیر بگذارد دختران به یک قاتل شیطان تبدیل، اما روح یک جنگجوی رواقی را در اعماق درونش پنهان می کند. او می تواند از اجرای بر رعد و برق استفاده کند و علیرغم ترسش می تواند به ط رز شگفت انگیزی سرعت باشد. از سوی دیگر، اینوسوکه یک آدم داغدار است که در نسخه خودش از زندگی می کند. او سر گرازی را مانند نقاب می‌پوشد و از عملیات به سبک جانوران استفاده می‌کند.

تمام چیزهایی که باید درمورد انیمه ‌Demon Slayer بدانیم - پی ام آپلود
تمام چیزهایی که باید درمورد انیمه ‌Demon Slayer بدانیم

بعد از تماشای Demon Slayer چی ببینیم؟

این موضوع به این موضوع مربوط می شود که شما چه چیزی را در مورد انیمه Demon Slayer دوست دارید. اگر از ژانر جدی و کمدی که به صورت اتفاقی می‌افتد خوشتان می‌آید، شاید بهترین گزینه برای تماشا Kill la Kill یا My Hero Academia باشد. با این حال، اگر چیزی که دوست گروهی از افراد با شخصیت‌های مختلف بوده است، ممکن است برای شما مناسب‌تر باش د. در نهایت، اگر چیزی که به دنبال آن هستید، انیمه‌ای سریع، تحسین‌شده و بسی ار محبوب برای تماشا است، Attack on Titan یا To Your Eternity نقاط عالی برای شروع هستند. Demon Slayer یای باورنکردنی هنر و انیمیشن ژاپنی می کند. صدها سریال انیمه‌ای در انتظار شما هستند تا آنها را کشف کنید و یک کتابخانه غول پیکر از مانگا‌های بزرگی که منتظر خوانده شده‌اند هستند. بنابراین هر چیزی را که واقعاً جالب به نظر می رسد شناسایی کرده و بررسی کنید. توصیه‌های بالا به‌ویژه برای تازه‌کارانی که نمی‌دانند از کجا شروع کنند، توصیه‌های فوق‌العاده‌ای هستند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا