اخبار روز سینما

تماشا کنید: سحر قریشی در حال ورزش با چهره های مونالیزا [+فیلم]

سحر قریشی با چهره مونالیزا در باشگاه در ویدئویی که به تازگی از او به انتشار بسیار جنجالی شده که میه در اد نید آن را ببینید.

ویدیو تازه سحر قریشی با انتشار در فضای مجازی غوغا به پا کرد. در این ویدئو سحر قریشی در باشگاه با فیلتر مونالیزا روی صورت سحر قریشی توجهات بسیاری از کاربران شبکه های مجازی را به خود جلب می کند.

سحر قریشی با چهره مونالیزا

اتفاقی که گفته شد سحر قریشی (بازیگر سینما) که در خارج از کشور زندگی می کند، اینستاگرام خود را به روز کرد و خبرساز شد. در ادامه ویدئوی او را دید. سحر قریشی، متولد ۶ دی ۱۳۶۶، بازیگر اهل ایران است. او حرفه ای بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد، سپس در همان سال سال در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

تماشا کنید: سحر قریشی در حال ورزش با چهره های مونالیزا [+فیلم]

فیلتر مونالیزا روی صورت سحر قریشی

در ادامه می‌توانید فیلتر مونالیزا روی صورت سحر قریشی را ببینید:

ویدیو : حرکات عجیب سحر قریشی پشت چراغ قرمز

ببینید: ادا بازی جدید سحر قریشی فضای مجازی را ترکاند

تحصیلات سحر قریشی در حد دیپلم است. سحر قریشی که از بازیگران پرحاشیه کشورمان به شماره می رود یک برادر به نام سپهر دارد. سحر قریشی ویژه با بازی دیدنی‌اش در سریال دلنوازان جایگاه‌های را در میاب مخان ب ست آورد. او به کار عکاسی علاقه دارد و در فوتبال همدار تیم استقلال است. سحر قریشی در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی مقابل دوربین قرار گرفت.

تماشا کنید: سحر قریشی در حال ورزش با چهره های مونالیزا [+فیلم]

در سال 1388 بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبردست و کارگردانی سیدمه سحر قریشی یک چهره هنری ساخت. او توسط سارا خوئینی‌ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قرآغاز تلویزیون شد.

تماشا کنید: سحر قریشی در حال ورزش با چهره های مونالیزا [+فیلم]

او دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی تهران برد. او تجربه بازی در فیلم های موفقی مانند اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نا گان، بست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته‌اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و در ادراة ک ارنامه هنری خود دارد.

تماشا کنید: سحر قریشی در حال ورزش با چهره های مونالیزا [+فیلم]

در سال 1100 تصویری در شبکه های اجتماعی، مبنی بر مهاجرت قریشی بره ترکدیه و ط عاطفی با امیر تتلو دامنه حواشی وی را بیشتر کرد و هر دو در آن زمان وجود ارتباط یا طعطی به مشکلاتی که بعد از آن انتشار یافتند این رابطه را انجام داد. جدایی انجام شد

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا