اخبار روز سینما

تماشای موزیک ویدیو د ویکند برای سریال The Idol

در ادامه می‌توانید به تماشای موزیک ویدیو د ویکند برای سریال The Idol که خودش هم یکی از بازیگران اصلی این سریال است، بنشینید و لذت ببرید.

پس از انتشار تریلر رشد از سریال جدید The Idol معرفی بازیگران آن، دیدیم که د ویکند، خواننده محبوب پاپ و هیپ هاپ آمریکایی ن یلم بازی می‌کند و حالا با انتشار ویدیو آهنگ جدبد Weeknd برای The Idol عنوان تحت آهنگ د ویکند در The Idol سروصدای زیادی برپا کرد.

موزیک ویدیوی سریال The Idol شامل آهنگ جدید د ویکند برای سریال The Idol می‌باشد که ساخته شده با نام Double Fantasy را منتشره ک.

تماشای موزیک ویدیو د ویکند برای سریال The Idol

The idol قرار است HBO در 4 ژوئن 2023 نقش‌هایی با سوزانا سون، تروی سیوان، موزس سامنی، جیالم آد جنی کیم، الی راث، ریچل سنوت، هاری نف، داواین جوی راندولف، مایک دین، و هنک آزاریا باه عنوان ی فرعی ظاهر می شود.

در ادامه می‌توانید ویدیو آهنگ جدبد Weeknd برای The Idol را ببینید:

موزیک ویدیوی سریال The Idol

این سریال بر روی جوسلین (لیلی-رز دپ)، یک فرد مشتاق پاپ را نشان می دهد که پس از میکز باعث لغو آخرین تور او می شود، تصمیم می گیرد عنوان خود را به عنوان جذاب تره رد آمریکا پس بگیرد و رابطه پیچیده را با تدروس ( Abel “The Weeknd” Tesfaye ), یک گورو خودیاری و رئیس یک فرقه معاصر آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا