اخبار روز سینما

تماشای آنلاین قسمت ۳۴ سریال آتش و باد

ما سعی کردیم در مقاله تماشای آنلاین قسمت ۳۴ سریال آتش و باد
نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای دانلود و تماشای آنلاین قسمت 34 سریال آتش و باد که در ژانر تاریخی است و از صدا و سیمای ایران منتشر می شود، همراه ما باشید.

سریال ایرانی آتش باد قسمت 34 به مسائل خاص جامعه امروز می‌پردازد که به شدت توصیه می‌شود. «جشن سربرون» نام سریال قبلی بود که به اسم آتش و باد تغییر داده بود روایتگر دستا نی عاشقانه در دوران پیش از مشروطه است.

سریالی که قرار است برگی تازه از تاریخ کشورمان را به نمایش درآورد. در این سریال مخاطبان نگاهی به کمپ انگلیسی‌ها با کاراکتری به نام «مستر نوئل انگلیسی سی» و همچنین خانه خانه، بیمارستان مرسلین، خانه آقا ضیاء، انجمن محمدیه ک وچه‌های شیراز و بخش‌های کنسولگری انگلیس در ماجراهای بهادرخان (حسین مح جوب) میبینند.

تماشای آنلاین قسمت ۳۴ سریال آتش و باد

تماشای آنلاین قسمت ۳۴ سریال آتش و باد
سریال ایرانی آتش باد قسمت 34, قسمت 34 آتش باد

حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردا ن، میرطاهر مظلومی، رامین ناصر نصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، سپهر محمودی، نادر فلاح، مریم موسویان، مجتبی میر واشزاییان. ، مهران نائل، جواد قامتی، مهران نعیمی، ابراهیم برزیده، اشکان آبگون، محمد مظفر، س یامک اشعریون و پرویز بزرگی از بازیگران این سریال هستند. لینک تماشای قسمت 34 آتش باد در ادامه پیوست شده است.

مثلا:

قسمت 34 سریال آتش و باد

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا