اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

جزئیات رایگان شدن تماس صوتی و تصویری روبیکا برای زائران!

با اپلیکیشن فوق العاده روبیکا، تماس صوتی و تصویری و پیامک از طریق «همراه اول» و «ایرانسل» به صورت رایگان در اختیار زائران عربستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی روبیکا، این ابر اپلیکیشن امکان برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان و ارسال پیامک رایگان از طریق پیام رسان خود را برای زائران خانه خدا در مدت اقامت در عربستان سعودی فعال کرده است. این سرویس ویژه و رایگان تنها در داخل کشور و با بهره مندی از رومینگ دو اپراتور بزرگ کشور (همراه اول و ایرانسل) به زائران مکرمه و مدینه منوره ارائه می شود.

بر این اساس تمامی زائرانی که قصد خروج از کشور را به مقصد عربستان دارند، می توانند با استفاده از رومینگ همراه اول و ایرانسل به صورت رایگان بر روی پلت فرم روبیکا تماس صوتی، تصویری و متنی برقرار کنند. توصیه می شود زائران قبل از حرکت و در ایران اپلیکیشن روبیکا را روی گوشی خود نصب و فعال کنند تا بتوانند از امکانات پیام رسان این بستر استفاده کنند.

لازم به ذکر است که تنها قسمت پیام رسانی این اپلیکیشن قابل استفاده است و در عربستان سعودی با استفاده از قابلیت رومینگ همراه اول و ایرانسل کاملا رایگان است.

تماس صوتی و تصویری روبیکا برای زائران رایگان می شود

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا