اخبار ورزشی

تلاش ما ارتقای کیفیت فوتبال و فوتسال اصفهان است و تمام!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، مراسم اختتامیه مسابقات لیگ های فوتبال استان اصفهان در فصل 1401-1402 امروز جمعه 14 خردادماه در سالن همایش های شهید دادمان معاونت شهرسازی و راهداری استان اصفهان برگزار شد. حضور مدیران شهری و ورزشی و عوامل برترین تیم های رده های مختلف استان اصفهان.

علی طاهری که در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری این مراسم حضور داشت، گفت: امروز شاهد برگزاری مراسم اختتامیه فوتبال و فوتسال بودیم و بیشترین توان خود را برای برگزاری مراسمی به کار گرفتیم که در خور برگزاری است. عزت فوتبال در استان امروز از ساعت هشت صبح پذیرای جامعه فوتبال در رده بانوان و آقایان هستیم و خوشحالیم که رضایت باشگاه ها را تا کنون فراهم کرده ایم.

وی افزود: یکی از دغدغه های استان بالا بردن کیفیت مسابقات است و علیرغم اینکه استانداردها از نظر فنی مهیا است، دغدغه اصلی ما ارتقای کیفیت در همه ابعاد است. امیدوارم شاهد پیشرفت فوتبال بانوان و آقایان در استان باشیم چرا که متاسفانه فوتبال اصفهان مربیان ملی پوشی با این سن و سال و تجربه کم دارد و باید این موارد اصلاح شود و از فدراسیون مطالبه کنیم.

از نظر برگزاری مسابقات بهترین استان هستیم

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به وضعیت برگزاری مسابقات در اصفهان خاطرنشان کرد: آمارها نشان می دهد که یکی از استان های برتر در برگزاری مسابقات هستیم و در جلسه ای که با سهیل مهدی داشتیم در مورد کیفیت مسابقات بحث و تبادل نظر شد. این مسابقات گل سرخ.

وی ادامه داد: به هر حال امیدوارم بتوانیم شاهد حضور نمایندگان اصفهان در استان و کشور در رده های بانوان و آقایان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی باشیم چرا که یک لیگ پویا و با کیفیت بالا به این امر کمک می کند. رشد فوتبال آمریکا رئیس فدراسیون روی فوتبال بانوان تاکید زیادی دارد و از تیم هایی که اسپانسر ندارند نیز حمایت لازم را خواهیم کرد.

حضور معاون زنان رئیس جمهور بهترین اتفاق مشروطه بود

طاهری با تشریح ارتقای سطح فوتبال و فوتسال بانوان در حوزه مدیریت خاطرنشان کرد: جلسات متعددی با شهرداری ها خواهیم داشت. معتقدم یکی از اتفاقات خوبی که در اساسنامه جدید افتاده، حضور نایب رئیس در امور بانوان به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره شوراهای شهر است که می تواند مدعی آن باشد.

وی در خصوص فوتبال ساحلی افزود: در مورد فوتبال ساحلی باید بگویم که جلیل حداد سال ها برای فوتبال ساحلی زحمات زیادی کشید و از زحمات او قدردانی می کنیم، اما به دلیل زیرساخت های ضعیف در استان فرش، حداد از داشتن کمی دلسرد شد. یک تیم.

با ریسک کردن، امتیاز تیم فوتبال ساحلی را در اختیار گرفتیم

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به خرید امتیاز تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد، تصریح کرد: طی جلسه ای که با مسئولان شهری و نمایندگان مجلس داشتیم، برنامه هایی برای تقویت زیرساخت ها در نظر گرفته شد و این تیم را تحت پوشش قرار می دهیم. با کمی ریسک .

وی ادامه داد: در دو بازی اول دو بازی را بردیم و امیدواریم با تقویت زیرساخت ها نتایج بهتری بگیریم. فکر کنم زمین ساحلی جوان نیم فصل تحت کنترل ما باشد.

از سال گذشته تاکنون 4000 بازی برگزار شده است

در ادامه نیز مهدی عارفیان رئیس سازمان مسابقات هیات فوتبال استان اصفهان وی گفت: از شهریور ماه سال گذشته 4 هزار مسابقه در رده های بزرگسالان بانوان و آقایان برگزار شد و امروز نزدیک به 10 هزار بازیکن و مسئول اجرایی مسابقات در این مراسم شرکت کردند. مراسم اختتامیه در سه لیگ دسته اول، لیگ بانوان و لیگ دسته اول استان در حال برگزاری است.

وی افزود: ما از معدود استان هایی هستیم که به طور مرتب مسابقات را برای تمام سنین برگزار می کنیم و از این نظر بهترین لیگ را در بین استان های کشور داریم.

دو تیم شایسته ما جواز حضور در لیگ برتر را گرفتند

رئیس سازمان مسابقات هیئت فوتبال اصفهان با تشریح وضعیت مسابقات بانوان گفت: در دو قسمت فوتبال و فوتسال برای بانوان برنامه ریزی کرده ایم.

ادامه داد: قهرمان لیگ برتر به لیگ منطقه ای کشور صعود می کند و خوشبختانه دو تیم خوب از مناطق کشور ذوب آهن و پادما یدک که پانزده سال سن داشتند جواز حضور در مسابقات برتر را کسب کردند. . لیگ کشور است و در کنار سایر تیم ها خواهد بود. قهرمان لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول و تیم قهرمان لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا