اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

هدیه ویژه همراه اول برای حج تمتع 1402/ بررسی جزئیات

همزمان با اعلام هزینه رومینگ، همراه اول از بسته های متنوع ارزان قیمت حج 1402 رونمایی کرد.

به گزارش پی ام آپ به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، با نزدیک شدن به ایام حج ابراهیمی، مشترکین همراه اولی که قصد سفر به عربستان را دارند، می توانند سیم کارت اپراتور همراه اول را به همراه داشته باشند. بهره مندی از نرخ ترجیحی مناسب که برای زائران و کارکنان حج تمتع 1402 در نظر گرفته شده است تا از مزایای رومینگ بدون نگرانی بابت تهیه سیم کارت و پرداخت هزینه های ارزی بهره مند شوند.

در این راستا شرکت همراه اول  با طراحی بسته های رومینگ مختلف از نظر حجم بسته و مدت زمان سفر سعی کرده از خروج ارز از کشور جلوگیری کند که از نظر قیمت می تواند با سیم کارت های عربی رقابت کند.

شرکت First Companion در اطلاعیه خود اعلام کرد: پیرو توافق انجام شده توسط First Companion با اپراتورهای سعودی، امکان ارائه تماس و دیتا با قیمت بسیار مناسب و حتی بهتر از سیم کارت های عربی برای مشترکین First Companion (دائمی و اعتباری) فراهم شده است. و مشترکین حجم مناسبی از دیتا را با هزینه بسیار کم در اختیار خواهند داشت. همچنین قابل ذکر است که برای اولین بار از سرویس 5G برای زائران بیت الله حرم استفاده می شود و مشترکین می توانند با سرعت بسیار زیادی از اینترنت استفاده کنند.

در بین بسته های حج، بسته اینترنت بین المللی تخفیف 60 روزه برای زائران بسیار ارزشمند است. علاوه بر امکان خرید آسان در درگاه های مختلف، زائران می توانند با خیال راحت از ایران خارج شوند و نگران اتمام مدت اعتبار بسته باشند. و این بسته را قبل از سفر آماده کنید.

همراه اول، بسته ای با حجم نامحدود 90 روزه با 150 دقیقه مکالمه و 150 پیام هدیه رومینگ برای استفاده در عربستان سعودی برای مدیران کاروان ها و اماکن حج و زائرانی که به داده ها و گفتگوی زیادی نیاز دارند طراحی کرده است.

از سوی دیگر با توجه به محدودیت برخی شبکه های اجتماعی در داخل کشور و نیاز زائران به گفتگو، بسته رومینگ هفتگی حج با 70 دقیقه مکالمه و 70 پیامک رایگان برای مشترکینی که نیاز به تماس با ایران یا ایران دارند در نظر گرفته شده است. از ایران

زائرانی که علاقه مند به استفاده از بسته های مقرون به صرفه اینترنت بین الملل و مکالمه همراه اول در سفر خود هستند، می توانند از بین 4 بسته تدارک دیده شده، با شماره گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 2913 ستاره 5 مربع» اقدام به انتخاب بسته موردنظر کنند.

1.5 گیگابایت «بسته ویژه» اینترنت 60 روزه بین المللی حج (ویژه عربستان سعودی) به قیمت «280 هزار تومان»، بسته «اینترنت بین المللی حج هفتگی 3 گیگابایت» با هدیه 5 دقیقه مکالمه و 5 پیامک به آدرس قیمت “440 هزار تومان” و بسته 90 روزه “اینترنت بین المللی حج نامحدود” با هدیه 150 دقیقه مکالمه و 150 پیامک به قیمت “یک میلیون و 840 هزار تومان” برای افراد دائمی و اعتباری در نظر گرفته شده است. مشترکین اولین تلفن همراه که قصد رفتن به عربستان را دارند. .

همچنین بسته هفتگی «۷۰ دقیقه مکالمه» به همراه ۷۰ پیامک رایگان برای آن دسته از مشترکانی که نیاز به مکالمه بیشتر دارند در نظر گرفته شده است و قیمت آن «۳۴۰ هزار تومان» است. با خرید این بسته ها، زائران و خانواده هایشان می توانند سرویس رومینگ زائران بیت الله حرم را فعال کنند.

بر اساس توافقات همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، مشترکان این اپراتور می توانند از تخفیف نرخ رایگان در ایام حج تمتع 1402 بهره مند شوند. بنابراین، هزینه استفاده رایگان از سرویس رومینگ با تخفیف نسبت به قیمت قبلی، طبق توضیحات هر دقیقه مکالمه با خطوط ایران یا عربستان 9000 تومان، هر دقیقه مکالمه دریافتی از ایران 9000 تومان، هر پیامک به خطوط ایرانی 3000 تومان و هر مگابایت اینترنت 2000 تومان است

همچنین برای رفاه حال خانواده ها برای مکالمه با زائران خود در عربستان، نرخ مکالمه بین المللی با خطوط همراه اول با در نظر گرفتن قیمت ترجیحی به دقیقه ای 9000 هزار تومان کاهش یافت. ضمنا نرخ مکالمه از تلفن ثابت با زائران 9000 تومان می باشد.

زائران خانه خدا توجه داشته باشند که طبق دستورالعمل امنیتی درگاه های ایرانی، امکان دسترسی امن به درگاه های بانکی و ایرانی از طریق سیم کارت های خارجی و وای فای هتل ها به طور کلی محدود است، بنابراین در صورت نیاز به استفاده از درگاه های ایرانی ، باید بروید سیم کارت های ایرانی بخرید و از بسته های دیتا رومینگ استفاده کنید.

مشترکین همراه اول که علاقه مند به استفاده از بسته های رومینگ حج هستند باید قبل از سفر با شماره گیری کد دستوری “ستاره 10 ستاره میدان 2911” سرویس رومینگ بین الملل را فعال کنند. با این کار علاوه بر دریافت پیام های بانکی رایگان، به درگاه «همراه من» نیز دسترسی رایگان خواهند داشت.

لازم به ذکر است که روشن کردن گوشی و دریافت پیامک رایگان است. زائران می توانند از کد دستوری USSD و همچنین اپلیکیشن های «همراه من» و «اوآنو» برای پرداخت قبوض و خرید مجدد استفاده کنند.

همچنین مشترکین می توانند با مراجعه به «فروشگاه اینترنتی همراه اول» یا اپلیکیشن «همراه من» بسته های ویژه حج را برای خود یا زائران مدنظر خود خریداری و فعال کنند.

برای اطلاع کامل از بسته های حج، هزینه های رایگان، قوانین استفاده از بسته ها و پاسخ به سوالات متداول به صفحه کمپین حج به نشانی https://mci.ir/haj بازدید کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا