اخبار ورزشی

آغاز مرحله اول مسابقات جایزه بزرگ تکواندو سال 2023 با میزبانی ایتالیا و حضور تکواندوکاران برتر جهان در رم

به گزارش پی ام آپ، مرحله اول مسابقات جایزه بزرگ تکواندو در سال 2023 از 19 خرداد ماه 1402 به میزبانی ایتالیا در رم و با حضور 12 تکواندو از کشورمان آغاز می شود. در این رقابت ها که از سری مسابقات G6 است، 253 تکواندوکار از 55 کشور جهان در هشت وزن المپیکی (چهار زن و چهار مرد) طی سه روز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مسابقات جایزه بزرگ با حضور 32 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک برگزار می شود و در صورت انصراف تکواندوکار از رتبه های بالای 32 که ابوالفضل زندی، مهدی حاجی‌موسایی، متین رضایی، مهران برخورداری، امیرمحمد بخشی، ابوالفضل عباسی و علیرضا نادعلیان در بخش مردان، مبینا نعمت‌زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، نرگس میرنوراللهی و ملیکا میرحسینی در گروه زنان حضور دارند.

هدایت تیم ملی در گروه مردان بر عهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و مسعود حاجی زواره به عنوان مربی خواهد بود. در گروه بانوان مینو مداح سرمربی و مهروز ساعی به عنوان مربی. علاوه بر این، دکتر رهبری به عنوان پزشک به تیم کمک می کند.

به گزارش پی ام آپ، برترین های این رقابت ها با کسب مدال های طلا، نقره و برنز به ترتیب 60، 36 و 21.6 امتیاز برای راهیابی به بازی های المپیک کسب می کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا