اخبار روز سینما

تفاهم‌نامه همکاری ساترا و حوزه علمیه تهران منعقد شد

ما سعی کردیم در مقاله تفاهم‌نامه همکاری ساترا و حوزه علمیه تهران منعقد شد
نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

آخریناً اخبار جنجالی از ساترا به گوش رسیده و حالا هم خبر انعقاد تفاهم نامه همکاری ساترا و حوزه علمیه تهران احتمالاً هیاهو زیادی را ایجاد خواهد کرد.

طبق گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، تهف همکاری میان ساترا و مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان تهران با امضای توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا و مدیر علمی خواهران استان تهران منعقد شده است.

طی این که از سوی «محمدمهدی مومنی‌ها» مدیرکل توسعه شبکه‌های تنظیم‌گران اجتماعی و حجت الاسلام محمدحسین محمدحسین کبیریان مدیریت مدیریت حوزه‌های علمیه تهران امضا شده است، همکاری در تولید و انتشار منابع مرتبط با سواد رسانه‌ای رسانه‌های سواد تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر فراگیر فراگیر همکاری. فراگیر فراگیر فراگیر فراگیر در تولید آموزشی و فرهنگ‌ساز در ارتباط با مأموریت ساترا، سند همکاری حوزه ساترا در زمینه تولید آموزشی برای سطوح مختلف حوزوی و ترسیم سازوکار همکاری حوزه‌ای در روند پایش‌محافظه‌ای که در محدوده مرزی قرار دارد علمی گرفته است.

بیشتر بخوانید: پایان نمایشگاه ساترا بدون حضور فیلیمو، فیلم نت و نماوا!

امضای تفاهم نامه همکاری ساترا و حوزه علمیه تهران

از جمله برنامه های عملیاتی همکاری ساترا و حوزه علمیه تهران در تولید و انتشار فاخر ویدئویی هدف تبیین و معرفی شیوه‌های تنظیم مجازی و افزایش سواد طلاب حوزه‌های حوزه علمیه اشاره داشت.

بر اساس این گزارش، منابع علمی خواهران استان تهران شامل تولید و برگزاری کارگاه‌ها می‌شود.

از طرفی آماده خود جهت ارائه آخرین نتایج مطالعات پژوهش‌های خود به حوزه‌های را اعلام می‌کنند و در همین زمینه خبر در حوزه سواد سواد تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر را به حوزه‌های علمی به هدف در کارگاه‌های آموزشی معرفی معرفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری ساترا و حوزه علمیه تهران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با پی ام آپلود در میان قرار.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا