اخبار روز سینما

تغییر نام سحر قریشی; حماسه جدید این بازیگر معروف

تغییر نام سحر قریشی از آن دست اخبار پرسروصدایی است که در فضای مجازی سر و صدا به پا کرده است. این بازیگر محبوب هر بار داستان جدیدی خلق می کند.

سحر قریشی متولد 15 دی ماه 1366 است.این بازیگر ایرانی فعالیت بازیگری خود را از سال 1388 با بازی در فیلم لژ و لجبازی آغاز کرد سپس در همان سال برای ایفای نقش در سریال دلنوازان انتخاب شد و با بازی به شهرت زیادی دست یافت. این کار.

پس از اتفاقات و ماجراهایی که برای سحر قریشی رخ داد، نام او به گونه ای دیگر مطرح شد. ماجراهای این بازیگر به نظر پایانی ندارد و این بار تغییر نام سحر قریشی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

فیلم جدید سحر قریشی در باشگاه ورزشی

تغییر نام سحر قریشی

حماسه جدید این بازیگر معروف

سحر قریشی تغییر نام داد

همانطور که از تصویر بالا مشخص است سحر قریشی با تغییر بیو در صفحه اینستاگرام خود از تغییر نام خود خبر داد. تغییر نام سحر قریشی یکی از آخرین اتفاقات این بازیگر جوان است.

بیشتر بخوانید:

استایل اسپرت سحر قریشی در دبی و باشگاه های مختلف

سحر قریشی که دو سال پیش ایران را به مقصد ترکیه ترک کرده بود، پس از گذراندن ۶ ماه به امارات متحده عربی مهاجرت کرد. او 9 ماه است که در این کشور زندگی می کند و گفته است برای همیشه بازیگری را کنار گذاشته و اکنون در دبی املاک می فروشد.

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار سلبریتی ها و اخبار هنرمندان ترکیه ببینید نظرتون رو در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا