اخبار روز

ساعت حرکت قطارهای مترو تهران از 15 خرداد تغییر خواهد کرد!


به گزارش پی ام آپ، مسعود درشتی با اشاره به مصوبه هیات حاکمه و آغاز کار ادارات برای کاهش مصرف برق و انرژی از ساعت 6 صبح، گفت: سرویس دهی در خطوط مترو تهران و هوم نیز در دسترس خواهد بود. از 15 خرداد لغایت 15 شهریور 1402 دوشنبه تا جمعه (شنبه تا چهارشنبه) با تغییر همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شروع سرویس دهی در تمامی خطوط مترو تهران و حومه از ساعت 5:30 صبح تا 4:30 بامداد تغییر می کند، افزود: ساعت پایان مانند سال های گذشته تا ساعت 22:00 است.

درست گفتید: این تغییر فقط در مسیرهای هفت گانه اعمال می شود و هشتگرد، فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی طبق برنامه قبلی سرویس دهی خواهند شد.

وی در ادامه گفت: با هدف صرفه جویی در مصرف برق و انرژی و با توجه به کاهش تعداد، تعداد حرکت قطارها و تعداد خروجی ها بر اساس تقاضای هیئت حاکمه و دستور وزارت کشور تعیین می شود. تعداد مسافران در تابستان

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: برنامه حرکت قطارهای خط 5 در روزهای پنجشنبه به حالت عادی تغییر کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: به منظور کاهش مصرف برق، روشنایی ایستگاه های روزمینی به حداقل ممکن می رسد و پله برقی های با طول محدود نیز خاموش می شوند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا