اخبار ارز دیجیتال

تغییرات نرخ بهره در آمریکا و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

افزایش ۲۵ واحدی بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده آمریکا در روز چهارشنبه باعث ایجاد موجی از فعالیت ها در توییتر و به دنبال آن، ارزش فلزات مانند طلا و نقره و همچنین، قیمت ارزهای دیجیتال افزایش یافته است.

به دنبال تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) برای افزایش نرخ بهره بانکی در روز چهارش نبه، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، بر نرخ تزلزل‌ناپذیر بانک مرکزی برای کاهش تورم تاکید کرد. بر اساس بیانیه فدرال رزرو، این کمیته به دنبال بردن نرخ تورم به ۲ درصد در ب لندمدت است.

به گزارش پی ام آپلود و بر اساس بازارها، به دنبال افزایش نرخ بهره در تاری خ ۳ می، قیمت هر اونس طلا از مرز ۲ هزار دلار گذشت و به ۲۰۵۷ دلار رسید که نشان‌دهنده رشد ۱.۱۸ درصدی در بازه ۲۴ درصدی است. ساعت است. ارزش این فلز گرانبها در ماه گذشته ۳٫۴ درصد و در شش ماه گذشته بیش از ۲۵ درصد از زایش داشته است. در همین حال، آمار ۲۴ ساعت گوگل ترندز هم نشان می‌دهد که عبارت «چگون ه طلا بخریم» را در بعدازظهر روز چهارشنبه به ۱۰۰ صد رسید.

در همین حال، دارایی‌های رمزارزی نیز در روز چهارشنبه شاهد افزایش قیمت خود بود، به طوری که قیمت بیت کوین (BTC) از مرز ۲۹ هزار دلار عبور کرد و قیمت اتریوم (ETH) هم به بیش از ۱۹۰۰ دلار رسید. به این ترتیب، ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال نیز با یک رشد ۲ درصدی در ۲۴ ساعت پس از آن، در زمان نگارش این خبر به ۱.۲ تریلیون دلار رسیده است.

تغییرات نرخ بهره در آمریکا و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال!۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، 500 میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!



ثبت نام

علیرغم افزایش نرخ بهره در ماه جاری، بسیاری از تحقیقات پیش‌بینی می‌توانند به زودی سیاست‌های خود را تغییر دهند. برای مثال، رایان شی (Ryan Shea) Trakx از کارگزاری Trakx، معتقد است که با توجه به تنش‌های دائمی در بانکداری ایالات متحده آمریکا، که به تازگی سومین قربانی خود را گرفت، سرمایه‌گذاران می‌کنند که سیاست‌های فدرال به سرعت تغییر کند.

ارزش سهام بانک ها در ایالات متحده آمریکا!

سقوط پشت سر هم بانک منطقه‌ای در ایالات متحده، بازارهای مالی جهانی را تکا نمی‌داد. داده‌ها می‌دهند که علی‌رغم خرید بانک فرست ریپابلیک (First Republic) توسط جی‌پی مورگان، مشکلات بانکی و فروش سهام سنگین بانک‌ها همچنان ادامه دارد.

این بار کاهش ارزش سهام بانک PacWest Bancorp توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. بر اساس داده‌های موجود، ارزش سهام بانک PacWest Bancorp در آخرین جلسه جلسه بیش از 28 در صد کاهش یافت و در حال حاضر به پایین‌ترین سطح خود در 6.42 دلار رسیده است. افت ارزش سهام این بانک در ۵ روز گذشته، تقریباً ۴۵ درصد بوده است.

Western Alliance Bancorp شاهد کاهش ۲۲٫۳۷ درصدی ارزش سهام خود در ۵ روز گذشته بوده است.

سرمایه‌گذاران انتظار دارند که بانکی در نهایت به بازار ارزهای دیجیتال تمام شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا