اخبار روز سینما

تولید فیلم جدید “بن افلک” به بن بست رسیده است!/ جنیفر لوپز در فیلم همسرش، ایفای نقش می‌کند

فیلم جدید بن افلک با بازی جنیفر لوپز، همسر آقای بازیگر قطع شد!

فیلم جدید از

جدیدترین فیلم بن افلک با همسرش جنیفر لوپز در حالت تعلیق فیلمبرداری است! فیلم جدید بن افلک به نام «Unstoppable» با بازی همسر آقای بازیگر متوقف شد. فیلم بعدی بن افلک با بازی همسرش جنیفر لوپز به دلیل اعتصاب نویسندگان متوقف شد. انجمن نویسندگان آمریکا با اعتصاب خود بیشتر هالیوود را تحت تأثیر قرار داده است. فیلم جدید بن افلک 50 ساله نیز یکی از جدیدترین فیلم هایی است که تحت تاثیر قرار گرفته است.

فیلم جدید از

این فیلم داستان زندگی کشتی‌گیر آنتونی روبلز را روایت می‌کند که با یک پا به دنیا آمده و در سال 2011 عنوان قهرمانی کشور را به دست آورد. جارل جروم در نقش این ورزشکار به ایفای نقش می‌پردازد و جنیفر، همسر بن افلک هم دز این فیلم بازی می‌کند. بیلی گلدنبرگ نیز به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده است. کمپانی Artists Equity که بن افلک در کنار مت دیمون آن را اداره می‌کند، ضربه‌ای تازه خورده است.

فیلم جدید از

به گزارش های منتشر شده، فیلمبرداری فیلم “Unstoppable” از اواسط هفته گذشته تا کنون در حالتی از ابهام قرار داشته است و به دلیل اعتصاب و اعتراض، متوقف شده است. هنوز مشخص نیست که فیلمبرداری این فیلم چه زمانی ادامه خواهد داشت. با این حال، گزارشات نشان می‌دهد اگر اعتراضات زودتر به پایان برسند، احتمالاً فیلمبرداری ادامه پیدا خواهد کرد.

فیلم جدید از

اعتصاب نویسندگان هالیوود متوقف شد!

در همین حال، بسیاری از پروژه های هالیوود پس از اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا برای اولین بار در 15 سال در اوایل ماه مه، به شدت آسیب دیدند. این اختلال بیش از یک ماه است که ادامه دار شده است.

گزارش ها حاکی از آن است که دلیل اصلی اعتصاب حمایت از دستمزدهای نامناسبی است که بسیاری از آنها دریافت می کنند. اعضای این انجمن همچنین خواهان تنظیم مقررات استفاده از هوش مصنوعی یا فناوری های مشابه هستند. ضربه ای که به شرکت بن وارد شد پس از آن بود که او و همسرش قرارداد اجاره عمارت 60 میلیون دلاری خود را امضا کردند. این زوج دوست داشتنی که اغلب با نام بنیفر شناخته می شوند، تابستان گذشته پس از احیای دوباره عشق خود ازدواج کردند.

فیلم جدید از

آنها در سال 2002 شروع به ملاقات کردند و در همان سال نامزد کردند. این زوج در سپتامبر 2003 ازدواج خود را متوقف کردند و در ژانویه 2004 رسماً از هم جدا شدند. بنیفر در سال 2021 رابطه خود را از سر گرفت. سپس در سال 2021، بنفیر نامزد کرد و مراسم عروسی خود را در جولای برگزار کرد. بنیفر اولین سالگرد ازدواجش را ماه آینده جشن خواهد گرفت. پیش از این بن افلک از نقش همسرش در فیلم جدیدش به عنوان خانم خواننده یاد کرده بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا