اخبار ارز دیجیتال

تعطیلی 9 صرافی ارز دیجیتال توسط آمریکا و آمریکا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دفتر تحقیقات فدرال ایالات متحده آمریکا (FBI) و سازمان قضایی قانونی، 9 صرافی ارز دیجیتال را که به ادعای آنها می پردازند، به مجرمان سایبری کمک می کنند و از آنها حمایت می کنند، می توانند ساعی و دامنه هایشان را از خارج خارج کنند. متهمان ادعا کردند که این مبادلات به مجرمان سایبری امکان می‌دهد تا پول‌شویی را نادیده بگیرد.
به گزارش پی ام آپلود و بر اساس بیانیه‌ای که در ابتدای ماه منتشر می‌شود، دف‌تر فیلد دیترویت اف‌بی‌آی و پلیس ملی داخلی به دنبال هماهنگی‌های انجام‌شده و با مجوز دادگاه، اقدام به تعطیلی و توقیف دامنه‌های ۹ صرافی مبادله ارز دیجیتال کردند.
دامنه‌هایی که تعطیل شده بودند، شامل وب‌سایت‌های 24xbtc.com، 100btc.pro، pridechange.com و bitcoin24. Exchange بودند. به گزارش‌ها، هر یک از این خدمات صرافی‌ها مبادله ارز دیجیتال را بدون ثبت نام و احراز هویت به کاربرانشان ارائه می‌دهند و بسیاری از قوانین و مقررات موردنیاز برای صرافی‌های مجاز ارز دیجیتال را نمی‌کنند.

تعطیلی 9 صرافی ارز دیجیتال توسط آمریکا و آمریکا!۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، 500 میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!



ثبت نام

در اطلاعیه FBI آمده است که این صرافی‌ها، خدمات خود را به دو زبان انگلیسی و رو KYC کمتری یا در برخی موارد هیچ گونه KYC را از کاربران نمی‌کنند. این سازمان مدعی شد که این نوع صرافی‌های غیرمجاز «به عنوان مراکز مهم در اکوسیستم جرائم سایبری در حال ارائه خدمت بوده‌اند».
بر اساس گزارش این نهاد، بسیاری از این صرافی‌های ارز دیجیتال «در انجمن‌های آنلای اختصاصی جرایم» تبلیغ شده بودند. اف‌بی‌آی در چند ماه گذشته در بسیاری از موارد مرتبط با ارزهای دیجیتالی ارائه شده است.


منبع

کوین‌تلگراف

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا