اخبار روز سینما

تصویر جدید فیلم Spider-Man Across the Spider-Verse منتشر شد

نتفلیکس به تریلر سریال The Crown یک متن اضافه کرد: روز گذشته خبر منتشر می شود تریلر فصل پنج سریال تاج (تاج) را در قرار دادیم و امروز شبکۀ نت فلیکس زیر این تریلر در یوتیوب متن اضافه کرد و اعلام کرد این سریال یک سریال خیالی پردازی به تصویر تصویر کشیده شده است.

در زیر ویدئو در یوتیوب این متن قرار گرفته: “الهام گرفته اتفاقات واقعی، این سریال خیال پردازی به تصویر کشیده شده داستان ملکه الیزابت دوم و اتفاقات شخصی شخصی و سیاسی را روایت می کند که سلطنت او را شکل داده است.

عنوان شبکۀ نتفلیکس به «ورایتی» گفته شده است: «تاج همیشه سریالی بر اساس وقایخ تریع بوده است. فصل پنج سریال یک خیال پردازی است که ممکن است در پشت های بسته در طول دهه برجستۀ این افتاده باشد. همان دهه ای که تا به حال به خوبی مستندسازان، خبرنگاران، زندگی نامه و تاریخ نویسان تحلیل و بررسی شده است.

این متن زیر این ویدئو به دنبال دنبال بحث هایی است که این روز ها بریتانیا انجام می دهد که آیا بینندگان این سریال، وقاییعی هستند که در این سریال سریال اتفاق می افتد را حقیقت محض می پندارند یا یا. مطبوعات بریتانیایی را منتشر کرده اند مبنی بر نگرانی در کاخ باکینگهام در با چگونه به تصویر کشیده شدن پادشاه چارلز با کاملیا کاملیا پارکز بولز بولز بولز بولز بولز بولز بولز بولز بولز بولز بولز بولز بولز بولز به خصوص به این دلیل که او به تازگی به پادشاهی رسیده است.

پس از مرگ دایانا، چارلز با کاملیا ازدواج کرد. ماه گذشته که پس از مرگ مادرش ملکه دوم، پادشاه شد کاملیا به ملکه هم‌نشین بریتانیا شد. وقایع مرگ دایانا قرار است در فصل ششم و آخر این سریال به تصویر کشیده شوند.

فصل پنج این سریال در تاریخ ۱۸ آبان سال ۱۴۰۱ بر روی نتفلیکس قرار خواهد گرفت.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا