اخبار روز

تصمیم شورای رقابت هنوز به خودروسازان ابلاغ نشده است!

به گفته پی ام آپ، معاون سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: مصوبه شورا صلاحیت درباره قیمت خودروها که باید از طریق وزارت حمل و نقل به خودروسازان اطلاع رسانی می شد، هنوز اطلاع رسانی نشده است.

موسوی درباره فروش خارج از مقررات کرمان موتور گفت: ملاک عمل خودروسازان باید مصوبه شورای رقابت باشد.

در حالی که قائم مقام سازمان حامی عدم ابلاغ مصوبه شورای رقابت در خصوص قیمت خودروهای مونتاژی از گذشت بیش از دو هفته از تصویب این قیمت‌ها در شورای رقابت و علت تاخیر این وزارتخانه خبر داده است. امنیت در اطلاعیه این قیمت ها مشخص نیست.

تاخیر در ابلاغ قیمت های مصوب شورای رقابت باعث سوء استفاده برخی ها شده است خودروسازان مونتاژ خودروها به گونه ای بوده که با ارسال دعوتنامه خودروهای فروخته شده در ماه های اخیر قیمت های بالایی را برای خریداران تبلیغ کرده و خریداران در حال حاضر در بلاتکلیفی به سر می برند.

معاون سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اذعان به اینکه با توجه به بلاتکلیفی که برای ما وجود دارد، هیچ محاسباتی در خصوص خودروهای تجاری نداریم، افزود: بر اساس مصوبات، شورای رقابت خودرو را هدایت می کند. سیاست و قیمت گذاری خودروهای تجاری را استعلام کردیم و منتظر تعیین تکلیف کارگروه قیمت گذاری هستیم. ماشین هستند.

موسوی ادامه داد: در خصوص اختلاف قیمت بازار و کارخانه با معاون حمل و نقل وزارت حراست و شورای رقابت رایزنی کردیم و مقرر شد در جلسات بعدی کارگروه قیمت در این خصوص تصمیم گیری شود. . . .


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا