اخبار روز سینما

با دیدن این عکسهای شگفت انگیز و خاص از حیات وحش مو به تنتان سیخ می شود!/ عکس

یک عکاس 38 ساله لهستانی عکس های شگفت انگیزی از حیات وحش می گیرد و به طور باورنکردنی فقط به عنوان یک سرگرمی این کار را انجام می دهد.

توماس پیلا صحنه‌هایی از قلمرو حیوانات آفریقایی را با ذوق و ذوق فوق‌العاده عکاسی می‌کند و لنز خود را روی همه چیز متمرکز می‌کند، از شیرهایی که طعمه‌های خود را می‌بلعند تا گوریل‌هایی که به آرامی نوزادان تازه متولد شده را نوازش می‌کنند.

با دیدن این عکسهای شگفت انگیز و خاص از حیات وحش مو به تنتان سیخ می شود!/ عکس

مستندسازی حیات وحش

مستندسازی حیات وحش آفریقا از سال 2016، زمانی که برای اولین بار از کنیا بازدید کرد، مورد علاقه توماس بوده است. او فاش می‌کند: «آن زمان بود که طبیعت آفریقا قلبم را ربود و من هنوز در طلسم آن هستم.

از آن زمان، او با دوربین در دست در جنوب صحرای آفریقا سفر کرده است. این تنوع گونه‌های جانوری منطقه است که «کاملاً متفاوت از گونه‌های موجود در قاره‌های دیگر» است که Szpila را طلسم می‌کند.

طبیعت لحظات هیجان انگیز زیادی را برای تماشا ایجاد می کند: او خاطرنشان می کند که شکار شکارچیان گاهی اوقات بسیار چشمگیر است.

یک آماتور عکس های شگفت انگیز و خاصی از حیات وحش گرفته بود.

پیلا در مورد سبک عکاسی خود می گوید: من دوست دارم حیوانات احساساتی را در عکس ها منتقل کنند. من به خصوص آن را دوست دارم که این احساسات شبیه انسان باشد.

عکاسی ماشین

عکاس لهستانی بیشتر عکس های خود را در خودروهای خارج از جاده در حین سافاری می گیرد تا مطمئن شود مزاحم حیوانات نمی شود. او می‌گوید: «هرگز نمی‌دانی پشت درختچه یا تپه بعدی چه چیزی را می‌بینی.

یک آماتور عکس های شگفت انگیز و خاصی از حیات وحش گرفته بود.

این عکاس با استعداد نکاتی را برای تازه کارانی که به دنبال عکاسی از حیات وحش این قاره هستند، دارد.

این نشان می دهد که یکی از اشتباهات رایج عکس گرفتن در ظهر است، زمانی که حیوانات از آفتاب در زیر سایه محافظت می کنند و عکس های بدی می گیرند.

یک آماتور عکس های شگفت انگیز و خاصی از حیات وحش گرفته است.

اشتباه دیگر عکس گرفتن از دهانه سقف کامیون های آفرود است. او می‌گوید: جالب‌ترین عکس‌ها زمانی ارسال می‌شوند که دوربین تا حد امکان پایین باشد، ترجیحاً هم سطح چشم با حیوان.

یک آماتور عکس های شگفت انگیز و خاصی از حیات وحش گرفته است.

در نهایت، پیلا می گوید که صبر در عکاسی حیات وحش نتیجه می دهد. او فاش می کند: واقعاً ارزش این را دارد که منتظر بمانیم تا حیوان به سمت ما بچرخد و حتی بهتر است وقتی به دوربین نگاه می کند عکس بگیرید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا