اخبار روز سینما

تصاویر جدید فیلم John Wick: Chapter 4 منتشر شدند

فیلم The Boogeyman در رده سنی پی‌جی-۱۳ قرار گرفت: فیلم جدید «باب ساوج» کارگردان فیلم میزبان (میزبان 2020) به نام (The Boogeyman) که اقتباسی از یکی از داستان های کوتاه استیون کینگ رسماً توسط سیستم درجه بندی فیلم ها توسط انجمن تصاویر متحرک آمریکا رده بندی. این فیلم محصولی از «هولو» و کمپانی «استودیوهای قرن بیستم» است.

این فیلم رده بندی سنی «پیجی-۱۳» را دریافت کرده است. این رده سنی به والدین هشدار می دهد که این فیلم ممکن است برای افراد زیر ۱۳ سال مناسب باشد. انتخاب رده سنی برای این فیلم “محتوای خشونت آمیز مصرف مواد توسط نوجوانان، رکیک و وحشتناک بودنـش” است.

این فیلم یک دختر نوجوان به همراه برادر کوچکش روایت می کنند که در تلاش هستند با غم از دادن مادرشان کنار بیایند که در همین حین توسط یک فرد سادیستی سادیستی در خانه شان گرفتار می شوند می توانند تا قبل از اینکه به پدر سوگوارشان توجه کنند. را جلب کنند.

از بازیگران فیلم می شود اشاره کرد به: «سوفی تاچر تاچر، کریس مسینا مسینا مسینا مسینا دیوید مسینا مسینا مسینا مسینا مسینا تاچر تاچر»

«اسکات بک»، «برایان وودز» و «آکلا کوپر کوپر کوپر کوپر کوپر نویس اصلی این فیلم را اند و مارک هیمن هیمن هیمن هیمن هیمن هیمن هیمن هیمن هیمن هیمن هیمن هیمن هیمن هیمن هیمن هیمن هیمن هیمن.

این فیلم در حال حاضر در مرحله پیش تولید و قرار است در سال ۲۰۲۳ اکران شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا