اخبار روز سینما

تصاویر جدید سریال Gotham Knights منتشر شدند

تصاویر جدید سریال Gotham Knights منتشر شدند: ماه آینده سریال جدید شبکه «سی‌دابلیو» به نام شوالیه های گاتهام (شوالیه های گاتهام) خودش را آغاز خواهد کرد. این سریال بر روی اعضای خانواده بتمن و برخی دیگر از ابرقهرمانان دی‌سی است. اخیراً تصاویر از این سریال منتشر شده اند می توانید آن را در انتهای پست مشاهده کنید. .

 

در خلاصه این سریال آمده است: بروس وین به رسیده است و پسر خوانده اتحادی را با فرزندان دشمنان بتمن می دهد. جایی که جای خطرناکی می شود این گروه به شوالیه های گتهام معروف تبدیل به ناجیان گتهام می شوند.

 

در این تصاویر کمی بیشتر با اتفاقاتی که در قرار است در این سریال رخ بدهند آشنا میم شو در این مییم که اعضای این گروه است که تعداد زیادی را در پلیس بگذرانند و گویی آن ها مظنونین قتل بروس وین هستند.

 

از مجموعه ای که در این سریال ایفای نقش می کنند توان اشاره کرد به اسکار مورگان مورگان »، ناویا رابینسون رابینسون رابینسون رابینسون رابینسون رابینسون رابینسون رابینسون رابینسون رابینسون رابینسون رابینسون رابینسون رابینسون رابینسون مورگان مورگان آدامز» و «میشا کالینز».

 

جا دارد کنیم که مدتی پیش تریلر این سریال منتشر شده است که آن را از اینجا ببینید.

 

.

 

 

تصاویر جدید سریال Gotham Knights منتشر شدند تصاویر جدید سریال Gotham Knights منتشر شدند تصاویر جدید سریال Gotham Knights منتشر شدند تصاویر جدید سریال Gotham Knights منتشر شدند تصاویر جدید سریال Gotham Knights منتشر شدند تصاویر جدید سریال Gotham Knights منتشر شدند تصاویر جدید سریال Gotham Knights منتشر شدند

 

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا