اخبار روز سینما

این بازیگران ایرانی به عجیب بودن لباس هایشان معروف هستند!/ عکس

برخی از بازیگران ایرانی هستند که با بدپوششی و ظاهر بدشان شناخته می شوند در حالی که خوش تیپ به حساب می آیند.

پی ام آپ به نقل از 55 آنلاین، همانطور که می دانید در سینمای ایران به دلیل محدودیت ها و بایدها و نبایدهایی که خانم ها در انتخاب سبک و نوع پوشش خود باید رعایت کنند، ممکن است نتوانند بپوشند. لباسی که آنها می خواهند و با بسیاری از لباس ها همخوانی دارد که نه تنها جذاب و غیر خاص است، بلکه می تواند در نتیجه زشتی آنها به شلوغی تیپ کمک کند.

الان تعدادی از هنرمندان هستند که بیشتر اوقات بد لباس می پوشند که با حالت قبلی متفاوت است.

در بالا گفتیم که برخی افراد به دلیل محدودیت ها به اشتباه تیپ و استایل خود را انتخاب می کنند، اما در مورد دوم انتخاب آنها با سلیقه مردم ایران خوب نیست، مثل خانم فرشته حسینی یا نوید محمدزاده!

بهاره رهنما

این بازیگران ایرانی به عجیب بودن لباس هایشان معروف هستند!/ عکس

بهاره رهنما یکی از هنرمندان بسیار فعال در شبکه های اجتماعی است که در گذشته به عنوان همسر پیمان قاسم خانی از بهترین تیپ و استایل استفاده می کرد.

با اینکه او از استایل‌های خاص در نوع لباس پوشیدن خود استفاده می‌کند، اما احتمالا شرایطش را نداشته و با ازدواج دومش این موضوع بیشتر برای او حاشیه سازی کرد!

بهاره رهنما به ظاهر بد و بدپوشش معروف هستند.

ازدواج او با همسر دومش، امیرخسرو عباسی نیز ظاهر بد او را آشکار کرد، از جمله اینکه می‌بینید لباس و ژستی را برای عکس های عروسی انتخاب کرده است.

این نوع ظاهر بد نه تنها زیبا نیست بلکه مناسب اندام و وزن بهاره خانم هم نیست.

 

الهام حمیدی

الهام جمیدی به ظاهر بد و بد لباسش معروف است.

الهام حمیدی یکی از هنرمندان خودشیفته است که خود را جزو خوشتیپ‌ترین بازیگران ایرانی معرفی می‌کند.

اما واقعیت این است که این بازیگر در برخی از سبک هایی که در آن دیده می شود و به گفته مخاطبان شبیه به طرحی است که با گل و مداد رنگی بلبل کشیده شده است، اصلاً زیبا نیست!

الهام حمیدی از کت‌‌ها و مانتوهای رنگارنگ و گل‌دار استقبال می‌کند، چرا که در برخی مواقع او لباس‌های او را بسیار اغراق‌آمیز نشان می‌دهد.

الهام حمیدی نیز با لباس کپی شده به تقلید از مدل مشکی در شوی لباس در یکی از مراسم های فیلم حاضر شد که با توجه به فرهنگ و سلیقه ایرانیان اصلا جالب نبود.

 

نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نوید محمدزاده و فرشته حسینی به ظاهر بد و بدپوشش معروف هستند.

محمدزاده و فرشته حسینی بازیگرانی هستند که سبک متفاوتی از لباس پوشیدن را برای خود انتخاب می‌کنند.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی به ظاهر بد و بدپوشش معروف هستند.

این زوج در عین حال از نظر اکثریت مخاطبان بد تیپ هستند؛ اما در استایل از سبک خاصی پیروی می کنند مانند سبک گوچی که همه چیز را به هم می زند و در نهایت زیبا نیست. اما اسم و رسم دارد!

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا