اخبار روز سینما

تصاویری از خانه لاکچری هانده ارچل منتشر شد

شب گذشته، تصاویری از خانه لاکچری هانده ارچل ، بازیگر ترکی فیلم مست عشق در فضای مجازی به انتشار رسید که بازتاب زیادی را با خودش به همراه داشت.

«هانده ارچل»، بازیگر معروف سریال‌های ترکیه، درآمد حاصله از مجموعه‌های تلویزیونی و تبلیغات را در املاک سرمایه‌گذاری می‌کند. طبق اخبار اعلام شده، او یک ویلا با مساحت 485 مترمربع در عمارت بیکوز خریداری کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تصاویری از خانه لاکچری هانده ارچل منتشر شد

«هانده ارچل» طراحی دکوراسیون خانه‌اش را به طراحان معروفی سپرده است که در ازای تبلیغات، طراحی دکوراسیون منزل هانده را به صورت رایگان انجام دادند. او در زمینه‌های مدلینگ، بازیگری و مجری‌گری فعالیت می‌کند و یکی از پولدارترین و سرمایه‌دارترین بازیگران سینمای ترکیه است.

هانده اولین‌بار در سن 21 سالگی وارد دنیای بازیگری شد. او در ابتدا در سریال درخت زندگی نقش آفرینی کرد؛ اما با بازی در مدرسه دیوانه در میان مردم بسیار محبوب و شناخته شد. شهرت او زمانی اوج گرفت که در فیلم دختران آفتاب به عنوان کاراکتر «سلین» نقش آفرینی کرد.

تصاویری از خانه لاکچری هانده ارچل منتشر شد

«هانده ارچل» در کنار فعالیت‌های هنری، به عنوان سفیر تجاری برخی برندهای معروف ترکیه مانند لورآل فعالیت می‌کند. او به دلیل جذابیت و زیبایی بی‌نظیرش و همچنین نقش‌آفرینی در سریال‌های معروف ترکیه‌ای، محبوبیت بسیاری دارد و با بازی در فیلم مست عشق محبوبیت خود را در ایران نیز گسترش داد. او علاوه بر کشور خود ترکیه، در ایران نیز طرفداران زیادی دارد و بسیاری از مردم به فیلم‌ها، بیوگرافی و اینستاگرام او علاقه‌مندند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی خانه لوکس هانده ارچل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا