اخبار روز سینما

تصاویری از آرایش کلاسیک و دلبر هانده ارچل

تصاویر جذاب از آرایش کلاسیک هانده ارچل (Hande ercel) بازیگر زیبای ترکیه را از دست ندهید! همراه ما باشید تا تصاویر را تماشا کنید.

آرایش کلاسیک هانده ارچل

هانده متولد 1994 شهر باندیرما ترکیه است و یک خواهر به نام غمزه دارد. غمزه و شوهرش جانر نیز از اینفلوئنسرهای فنومن در ترکیه هستند. دختر آیلین هنوز کوچک است که آنها را در خبری مبنی بر ابتلا به بیماری سرطان گرفت. این خبر هانده و غمزه بیشتر ناراحت کننده بود چرا که مادر آن‌ها بر اثر همین بیماری جان خود را از دست داد. امید است که ماوی کوچک و نازنین در بهبود و سلامت باشد.

از جمله و سریالهایی که در آن‌ها نقش پرداخته را می‌توانم می‌توانم: مست، تو در خانه ام را بزن، دو غریبه، عزیزه، مروارید سیاه، دختران دختران آفتاب و عشق حرف در حالی که اشاره می‌کند. از جمله پارتنرهای او: کرم بورسین، بوعرا گولسوی، بورک دنیز و تولگا ساریتاش هستند.

بیوگرافی هانده ارچل همه چیز درباره جذاب‌ترین بازیگر ترک (هنده ارچل)

آرایش قدیمی هانده ارچل

هانده ارچل که ار بازیگران زیبای ترک است، در فرودگاهی به همراه دوست پسر ثروتمۯ دش ش. گفته می‌شود هانده و هاکان قصد مسافرت دارند، به این دلیل که خانواده هنوز نمی‌توانند، با جت شصی به سفر بروند می‌شوند.

در این که یکی از مقاصد میلانو گفته بود می‌شود و هاکان برای ماهیگیری سوار قایقی بود. تصویری که نشان می دهد این دو کنار هم هنوز دیده نشده است.

هانده هنوز از تعطیلات بازنگشته بود که تاسویری از خود منتشر کرد. آرایش قدیمی هانده ارچل و استایل جذاب این بازیگر ترک در این تصاویر توجه هواداران را جلب کرد. در ادامه می‌توانید استایل کلاسیک هانده ارچل را تماشا کنید:

استایل کلاسیک هانده ارچل
استایل کلاسیک هانده ارچل

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا