اخبار روز سینما

تشییع احمد دامود در حضور 5 نفر [+جزئیات]

تشییع احمد دامود. احمد دامود نویسنده و پژوهشگر، پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ در ۸۴ سال درگذشت. اما تشییع جنازه احمد دامود در حضور پنج نفر انجام شد.

احمد دامود توسط 5 نفر به خاک سپرده شد. وی در حوزه های نویسندگی و پژوهشگری، مدرس و مترجم هم فعالیت میکرد.

فوری: احمد دامود بازیگر و مترجم تئاتر درگذشت! [+بیوگرافی و علت فوت]

تشییع احمد دامود

احمد دامود در لحظه ای تاریخی وارد صنعت تئاتر ایران شد. اوایل های دهه که هنوز در حوزه ترجمه بودیم و کتاب تالیفی بسیار اندک. او بخش مهمی در تاریخ ایران به حساب می آید.

احمد دامود و دفن شدن غریبانه

احمد دامود و سفر به خانه ابدی تنها با حضور ۵ نفر از دوستانش انجام داد. و مهم تر از اینکه مسئولین تئاتر در این مجلس ختم غیبت هستند.

احمد دامود و سفر به خانه ابدی

احمد دامود ، پژوهشگر، مدرس و مترجم ظهر روز شنبه، 27 اسفند ساعت 15 با حضور 5 نفر اهالی تئاتر ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ تئاتر ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ محمدرضا خاکی حمید پورآذری، کهبد تاراج، رضا و بنفشه اعرابی در بهشت ​​زهرای تهران خاک سپرده شد.

پس از ادامه تحصیل به آمریکا رفت و اوایل ۷۰ به ایران و در کنار تدریس ‌بازیگری اما هرگز به حوزه‌های کارگردانی و فیلمسازی که در آمریکا به آن کار داشت، بود.

او به تدریس تالیف و ترجمه می شود و از نمایش و فیلم های سینمایی هم به ایفای نقش پرداخت می شود.

تشییع جنازه احمد دامود در حضور پنج نفر

احمد دامود که خاکی، حمیدرضا نعیمی و حامد به عنوان مشتی نمونه خروار در چنین گفته های روز شنبه، اردیبهشت در غیاب مدیران اداره کل هنرهای نمایشی و مدیرکل آن آن آن، ؛ کاظم نظری، در غیاب مدیر خانه تئاتر؛ مقصود نعیمی در غیاب دوستان و شاگردانش در بهشت ​​تهران خاک سپرده شده تا تا مخابره شده از نمازی که پیکرش پیکرش را چنان غریبانه خوانده است که اشک در چشم چشم باشد.

بیشتر بخوانید

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا