اخبار روز

تشریح جزئیات حادثه امروز در بخش کنسولی سفارت ایران در فرانسه

امروز یکی از ایرانیان مقیم وارد کنسولگری سفارت ایران شد و مدعی شد که جلیقه انفجاری در دست دارد و قصد دارد محل را منفجر کند. پس از طرح این ادعا، سریعا واحد کنسولی تخلیه و اقدامات لازم انجام شد، با پلیس نیز تماس گرفته شد و دسترسی به منطقه محدود شد.

یک منبع آگاه در سفارت کشورمان در فرانسه به ایسنا گفت: فردی که امروز با ادعای پوشیدن جلیقه انفجاری وارد سفارت شد، گفت: یکی وی یکی از ایرانیان مقیمی است که پیش از این در قسمت کنسولی سفارت کشورمان در پاریس دچار مشکل شده بود.

یک منبع آگاه در تشریح جزئیات حادثه امنیتی امروز سفارت کشورمان در فرانسه به خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: امروز یک شهروند ایرانی با ورود به کنسولگری سفارت ایران مدعی شد که جلیقه انفجاری در اختیار دارد و قصد دارد آن را از سوی خود منفجر کند. فرد، بخش کنسولی بلافاصله تخلیه و اقدامات لازم انجام شد، همچنین با پلیس تماس گرفته شد و دسترسی به منطقه محدود شد.

این منبع آگاه همچنین اظهار داشت: سپس اعضای سفارت با این فرد گفتگوی طولانی داشتند که در نهایت مشخص شد جلیقه انفجاری در آنجا نبوده و چیزی همراه فرد نبوده و وی را به بیرون از سفارت هدایت کردند.

سرانجام پلیس او را دستگیر کرد.

بر اساس این گزارش اتفاق خاصی نیفتاده و همه سالم هستند.

ظاهراً این فرد فردی است که قبلاً برای کارمندان بخش کنسولی مشکل ایجاد کرده و از نظر تعادل روانی دچار مشکل شده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا