اخبار روز سینما

ببینید عکس چهره ورم‌کرده یکتا ناصر را که در فضای مجازی منتشر شده است!

به تازگی تصویری از چهره ورم کرده یکتا ناصر در فضای مجازی منتشر شده است. برای دیدن این عکس از یکتا ناصر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

عکسی از یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شده است که تعجب بسیاری را برانگیخته است.

در این عکس صورت یکتا ناصر به طور غیر طبیعی ورم کرده است.

آیا این تغییر به دلیل تزریق مواد مورد استفاده در جراحی زیبایی است؟

یکتا ناصر: در فیلم های منوچهر با حساسیت بیشتری بازی می کنم!

بعد از ازدواج و بچه دار شدن یکتا ناصر شاید تصور می شد فعالیت سینمایی او کم شود اما این اتفاق نیفتاد و ناصر به یکی از پرکارترین بازیگران سینما و تئاتر تبدیل شد.

وی که همسر منوچهر هادی است گفت:با این حال، آشنایی اخیر ما بیشتر از هر زمان دیگری به ما کمک کرده است. در حقیقت، رابطه شخصی بین من و وی بوده است که به طور کامل به سینما و بازی‌های حرفه‌ای علاقه‌مندیم. البته جدا از همکاری حرفه‌ای ما، این رابطه شخصی نیز برایمان مهم است.

این مشکل در دنیا هم وجود دارد. چون کارگردان ها معمولا از بازیگرانی استفاده می کنند که حرفه ای هستند و از کارشان راضی هستند.

اما شاید مردم عادی و کسانی که سینما را حرفه ای دنبال نمی کنند دچار سوءتفاهم شوند که هادی به خاطر رابطه شان از همسرش استفاده می کند.

منوچهر آنقدر به شغلش اهمیت می دهد که اگر احساس کند برای نمایش یا فیلمی که می سازد مفید نیستم، قطعا از من استفاده نمی کند. من هرگز خودم را مجبور به انجام کاری نمی کنم.

چون نتیجه برای من خیلی مهم است. ضمناً چون منوچهر هادی همسر من است، برای بازی در فیلم های او سخت گیری بیشتری دارم».

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا