اخبار روز سینما

تریلر های برتر دنیای سینمایی مارول

کمپانی مارول مانند هر استودیو دیگری قبل از اکران هر فیلم تریلری آن را منتشر می‌کند. با ما همراه باشید تا به بهترین تریلر های مارول بپردازیم.

طرفداران مارول به شدت منتظر انشار تریلر از فیلم های جدید این کمپانی هستند. مارول (بهترین فیلم های مارول 2022).

مارول مهارت در ساخت تریلر فیلمهایش دارد و هر بار که تریلری منتشر می کند، طرفداران بیشتر می شود. یکی از نکاتی که همیشه در تریلرهای مارول می‌بینیم، سکانس‌های فیک است. تریلرهای دنیای سینمایی مارول همیشه جذاب هستند و طرفداران حتی بعد از سال‌ها با دیدن آن‌ها هیجان‌انگیز می‌دش.و

این کمپانی روی فاش جزئیات فیلم‌هایش را به خرج می‌دهد و آن را در امنیت‌ترین حالت ممکن فیلم‌برداری تا کوچک‌ترین چیزی از داستان فیلم و… به بیرون درز نکند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین تریلر های مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2023 و تمام دوران

بهترین فیلم های مارول 2021 تا 2024 (Marvel) و تمام دوران

بهترین فیلم های دی سی 2022 تا 2024 (DC) و تمام دوران

بهترین تریلر های مارول

شما می توانید فهرستی را بسازید بهترین تریلر های مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

بهترین تریلر های مارول

در طول سال اخیر، مارول فیلم‌ها و بسیاری منتشر کرده‌اند و مثل همیشه از همه آن‌ها تریلرهای تبلیغاتی منتشر می‌کند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین تریلر های مارول را به شما معرفی کنیم.

کاپیتان مارول 2019

بهترین تریلر های مارول
برترین تریلر های مارول

فیلم کاپیتان در سال 2019 اکران شد و نسبتاً خوبی بود، اما انتظارات طرفداران را آوردند. این فیلم به شدت انتظار بود و جزو شخصیت‌های کلیدی فاز سوم مارول می‌شش. تا جایی گفته شد که کاپیتان مارول قوی‌ترین مارول است و این یکی از انتظارات طرفداران را بیشتر کرد.

تریلر این فیلم بسیار عالی بود و هیجان فوق العاده زیادی داشت. معمولاً تریلرهای در چند ثانیه آخر سوپرایزهای فوق دارند و در انتهای این شاهد به اوج رسیدن قدرت کاپیتان مارول بودیم. علاوه بر جلوه‌های ویژه خوب، آهنگ حماسی متن ویدئو بسیار عالی بود. تمام این‌ها باعث می‌شوند تا تریلر این جزوه فیلم تریلر های برتر مارول قرار گرفتن.

دانلود تریلر از یوتیوب

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر های مارول

فیلم مردچه های: شیدایی یکی از چدیدترین فیلم های مارول است که در آستانه قرار دارد. اولین تریلر فیلم بسیار چشمگیر بود و شرور قدرتمند فیلم، یعنی کانگ را به تصویر کشید و نشان داد که این فیلم بسیار بزرگی بر آینده مارول مارول دارد.

در این ما متوجه می‌شویم که خانواده اسکات به مقصدی وارد قلمرو کوانتومی شده و قرار است تا با کانگ فاتح کنند. سکانس‌هایی که این تریلر نمایش داده شد بسیار است و در آن تیم شاهد سه نفره اسکات، و کَسی برای مقابله با دشمنان هستیم.

نقد و بررسی تریلر مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی

The Incredible HULK 2008

بهترین تریلر های مارول
تریلر های برتر مارول

یکی دیگر از برترین تریلر های مارول ، تریلر فیلم هالک شگفت انگیز (بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت پی ام آپلود) است. این فیلم در سال 2008 با بازی ادوارد نورتون اکران شد و واقعا فوق العاده بود. در این شاهد خشم و قدرت واقعی هالک و به عنوان دومین فیلم شروع کننده نقش هالک در دنیای مارول بود. اگر چه بازیگر نقش هالک به جای عوضی شد و مارک رافلو جای ادوارد نورتون را گرفت.

تریلر این به شدت عالی بود و پس توضیح اتفاقات و موضوع فیلم نوبت نمایش آبامنیشن رسید. او یکی از دشمنان هالک است و در انتهای این فیلم، مبارزه نهایی بین این دو غول بزرگ . سکانس حمله و ابامنیشن به ترکیب در تریلر و می‌توان گفت که واقعاً طرفداری را سر جایش میخکوب می‌کند.

دانلود تریلر از یوتیوب

Guardians of the Galaxy جلد 3

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر های مارول

قسمت سوم نگهبانان کهکشان احتمالاً آخرین فیلم از این تیم بسیار محبوب دنیای سیرش مای. این فیلم کارگردانی جیمز گان در سال 2023 اکران خواهد و تریلر این فیلم چندی توسط مارول به انتشار رسید.

در طول تریلر ما شاهد بازگشت گامورا هستیم که از 2014 بازگشته بود همچنان در این زمان حال حضور دارد. تریلر به عجیبی به ما می‌گوید که راکت این فیلم مرد و حضور او در دنیای مارول است.

تریلر فیلم Guardians of the Galaxy 3

ثور: عشق و تندر 2022

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر های مارول

یک سال از اکران فیلم ثور: عشق و رعد کوین فایگی، رئیس مارول در مراسم کامیک کاان متوجه می شود که ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر باز می گردد و به مایتی ثور تبدیل می شود.

بعد از تریلر این فیلم منتشر شد خبری از شخصیت در طول تریلر که آیا به صحنه آخر ویدیوی لحظه هیجان انگیزی را به تصویر تصویر می دهد. میولنیر از به دست جین فارستر کشیده و این لحظه‌ای است که طرفداران این فیلم به شدت هیجان زده شدند.

جنگ داخلی کاپیتان آمریکا 2016

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر مارول

فیلم کاپیتان: جنگ داخلی یکی مهم‌ترین مارول به شمار می‌رود و جنگ داخلی بین انتقام جویان (بهترین کمیک های انتقام جویان) را به تصویر می کشد. خیلی از طرفداران دوست دارند تا بدانند کدام یک از ابرقهرمانان از دیگری قوی تر است. این فیلم به جواب‌های شما پاسخ خواهد داد متوجه می‌شوید که نبرد بین قهرمانان می‌تواند هیجان انگیز باشد.

در این فیلم دو کاراکتر جدید معرفی شدند که تنها دو کاراکتر معمولی نبودند. اولین شخصیت، پلنگ سیاه (تحلیل تریلر اول فیلم Black Panther Wakanda For Ever) است که در اوایل فیلم وارد ماجرا می شود. نام شخصیت مردعنکبوتی (بهترین کمیک های مرد عنکبوتی) می‌باشد که در اواسط فیلم وارد شد. قبل از اکران این فیلم با انتشار تریلر آن حضور مرد عنکبوتی بررسی شد. در چند آخر تریلر مرد عنکبوتی رو به کاپیتان آمریکا و افرادش فرود آمد به آن‌ها سلام کرد. این چند مرحله هیجان انگیز را هزاران برابر برای این فیلم افزایش داد.

دانلود تریلر از یوتیوب

شب مهتابی

بهترین تریلر های مارول
برترین تریلر مارول

شوالیه ماه (بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه). کسانی که کمیک آشنایی دارند به شدت از این سریال خوشحال بودند و بودند که حتی اسم این قهرمان هم بودند. بعد از تریلر این سریال هیجانی طرفداران بیشتر شد و انتظارات این سریال بیشتر از قبل شد.

در طول ما از مشکلات روانی شخصیت اول ماجرای استیون گرانت خبر دار شدیم و لحظه منتظریم که او در قالب قالب شوالیه ماه (معرفی و تحلیل بهترین فیلم ها و سریال های شبیه به شوالیه ماه) ببنیم. در چند آخر تریلر شوالیه ماه را نشان داد در حال مشت زدن یک نفر است و پس از آن به دوربین نگاه می‌کند و به سمت آن می‌آید. همین چند ثانیه طرفداران مارول را در جایشان میخکوب کرد.

دانلود تریلر از یوتیوب

Avengers Age of Ultron 2015

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر های مارول

انتقام جویان : عصر التران (سریال چی میشه اگه) یکی از فیلم های بسیار مهم مارول به شما می رود. این فیلم نسبتاً موفق بود، اما آن چیزی نبود که طرفداران انتظارش را داشتند. به هر حال این فیلم نکات مثبتی‌ام داشت و نمی‌توانم بگویم که فیلم بدی است. تریلر این بسیار هیجان انگیز بود و در چند آخر با تصویر کشیدن و یک دیالوگ کوتاه را برای این فیلم به سالن سینما سینما.

دانلود تریلر از یوتیوب

Spider Man No Way Home 2021

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر های مارول

فیلم مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست (بررسی فلسفی و روانشناختی مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) یکی از بهترین تریلرها را داشت. از اکران این فیلم شایعاتی مبنی بر اینکه توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در نقش مرة عنی.بهترین لباس های مرد عنکبوتی) دوباره باز می‌گردند منتشر شده بود. این شایعات فضای مجازی به طرفداران هر لحظه منتظر پخش این مورد از طرف مارول بودند.

پس از تری این فیلم، انتظارات طرفداران شدت بالا رفت و با دکتر اختاپوس با بازی مجدد الفرد تقریباً مطمئن شدند که شایعات واقعی هستند. در تریلر دوم شاهد نبرد نهایی بین مرد عنکبوتی و سه شرور فیلم بودیم که کمی غیر منطد. زیرا لیزارد و الکترو به سمت دیگری نگاه می‌کردند. (حقایق پنهان فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) این فیلم را فاش نکند.

دانلود تریلر از یوتیوب

Doctor Strange در Multiverse of Madness 2022

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر های مارول

قسمت دوم دکتر استرنح به نام چندجهانی جنون از جدیدترین فیلم دنیای دنیای سینایی مارول. کارگردانی این فیلم به کار سم ریمی، سازنده سه گانه مرد عنکبوتی (توبی مگوایر) میشد.

اولین تریلر فیلم در صحنه دوم پس از فیلم مرد عنکبوتی راهی نیست که در آمد و تریلر پس از مدتی منتشر شد. در تریلر ما شاهد لحظاتی بسیار تاریک و هستیم و اثری از شوخ طبعی مارول دیده نمی‌شود. در انتهای این تریلر ما شاهد یک موجود شبیه به زامبی هستیم که بسیار ترسناک است. تریلر این فیلم به سرعت طرفداران را برای آنچه قرار است بینند به هیجان آورد.

Avengers Infinity War 2018

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر های مارول

انتقام جویان: جنگ ابدیت از موفق‌ترین فیلم‌های مارول است و از طرفداران بهترین فیلم این شرکت. این فیلم از هر نظری عالی بود بهترین نقدها را دریافت کرد. مارول در داستان اول این فیلم را طوری داد که لوکی مقصر ورود به زمین است و در آن به کمک می‌کند.

این یکی از فریب‌های مارول بود که در تریلر دیده شد، اما آن لوکی در راه مبارزه با تانوس شد. تریلر این به شدت جذاب است و پس از سال‌ها اگر آن را هم شما را به هیجان می‌آورد. در چند آخر تریلر شاهد متحد شدن انتقام هستیم که به سمت دشمن می‌شوند و با آهنگ متن بی‌نظیرش به بهترین تریلر مارول تبدیل می شود.

دانلود تریلر از یوتیوب

Avengers Endgame 2019

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر های مارول

پس از اتفاقات غم انگیز فیلم انتقام جویان : جنگ ابدیت و کشته شدن نصف انتقام جویان (تاریک ترین جدول زمانی کتاب های کمیک مارول). این فیلم تا اینجا مورد انتظارترین فیلم ماورل به شما میرود و برترین تریلر مارول را دارد.

در اولین ما شاهد نا امیدی و شکست جویان بودیم و هر لحظه تریلر استرس و کنجکاوی مخاطب بیشتر از می‌شود. در انتهای تریلر ناتاشا رومانوف سعی می کند به کاپیتان آمریکا روحیه بدهد و با نا امیدی جواب او را می دهد. تریلر دوم رازهای بیشتر را فاش کرد و بازگشت هاکای را می‌دهد. در سکانس این تریلر ما شاهد رویارویی دوباره آمریکا، ثور و مرد با تانوس هستیم که به شدت و فوق العاده بود.

دانلود تریلر از یوتیوب

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین تریلر های مارول سپاسگزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت پی ام آپلود عضو دیگر بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خود را نیز منتشر کنید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام پی ام آپلود جهت شناخت فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه و بررسی فیلم های روز دنیا مراجعه کنید.



تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا