اخبار روز سینما

تریلر فیلم Evil Dead Rise منتشر شد

فروش قسمت فیلم فیلم Avatar در باکس آفیس از ۸۵۵ میلیون دلار گذشت: از تاریخ ۱۵ که فیلم جدید جیمز کامرون کامرون »و مورد انتظار ترین فیلم سال ۲۰۲۲ یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی یعنی آواتار: راه آب (آواتار: راه آب). چند روز پیش طی خبری اعلام کرد این فیلم در اولین هفتۀ فروشی 435 میلیون دلاری را کرده است و حالا آمار خبر یک رکورد دیگر می دهد.

طبق آمار رسمی که توسط “ورایتی” منتشر شده است این فیلم موفق شده است باکس آفیس جهانی به 855 , 4 میلیون دلاری می رسد و می توانید پیش از ورود به سال میلادی 2023 فروش جهانی 1 میلیارد دلاری دست پیدا کنید.

این فیلم خارج از آمریکا 61 میلیون دلار بوده است، که این عدد برای هر مبلغ قابل توجهی به حساب می آید اما انتظار می رود که درمورد این فیلم بیشتر باشد، اما نبوده؛ اما چرا؟ به عنوان مثال چین پر جمعیت ترین کشور دنیا باشد و به همین دلیل معمولاً فیلم ها در این کشور را ثبت می کند اما این کشور را در حال حاضر در حال حاضر در حال حاضر در حال مبارزه با موجه شدن از شرایط طبیعی و بی شک نمی تواند برای این فیلم باشد.

جا دارد یادآوری کنیم که قسمت اول این فیلم یعنی آواتار (آواتار 2009).

این فیلم حاضر در سینماها در حال اکران باشد و مشخص نیست که دقیقاً چه تاریخی بر روی اینترنت قرار بگیرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا