اخبار روز سینما

تریلر سریال جدید اپل تی‌وی پلاس با نام Dear Edward منتشر شد

همکاری مجدد مس با سازندۀ سریال Hannibal: «هالیوود ریپورتر ریپورتر اخیراً طی خبری اعلام کرد که برایان فولر فولر فولر سازندۀ سریال فولر فولر فولر فولر فولر فولر فولر فولر هانیبال (هانیبال) و «مس میکلسن» بازیگر این سریال ساخت فیلمـی ترسناک «Dust Bunny» برای کمپانی ثاندر رود به فیلمز فیلمز فیلمز باز با هم دوست خواهند شد تبدیل شد هم فیلمز فیلمز فیلمز فیلمز فیلمز فیلمز فیلمز فیلمز رود رود.

«اینترنیمنت وان» و رود فیلمز به همراه برایان فولر تهیه کنندگی فیلم را بر خواند. برایان فولر به همراه «بیزل ایوانیک» و «اریکا لی» نویسندگی و کارگردانی این فیلم رام اندا .

این فیلم دختری هشت ساله را روایت می کند اعتقاد دارد هیولای زیر خانواده اش را خورده است و همین دلیل از همسایه جذاب خود درخواست کمک می کند. گفته می شود می توان این فیلم را «بازگشت به سینمای ترسناک خانوادگی دهه ۸۰» نامید.

اریکا لی این فیلم گفته است: «ما سال های طرفداران پر و پا قرص فولر بودیم، این فیلم شدت نوآورانه است و شبیه هیچ کدام از فیلم هایی است که تا به حال دیده اید نیست».

کمپانی ثاندر فیلم اعلام کرد که قرار است این فیلم در ژانویه سال 2023 باشد اما همچنان تاریخی برای یک رسمی رسمی اعلام نشده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا