اخبار روز سینما

تریلر رسمی مینی سریال Love And Death منتشر شد !

مینی سریال Love And Death یک سریال درام جنایی مورد انتظار و محصول آمریکا است و به تازگی تریلر رسمی مینی سریال Love And Death منتشر شد.

عشق و یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی به لزلی لینکا گلتر و نویسندگی دیوید است که قرار است در سال از اچ‌بی‌او مکس پخش شود. شود شود تریلر عشق و مرگ آخرینا به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

تریلر رسمی مینی سریال Love And Death

در ماه اعلام شد که اچ‌بی‌او مکس یک مجموعه تلویزیونی با الیزابت اولسن خواهد داشت و حالا تریلر رسمی مینی سریال عشق و مرگ منتشر شد. جسی پلمونس در ماه به جمع بازیگران پیوست. در ژوئن، پاتریک به لیست بازیگران این سریال اضافه، و لی‌لی ریب، کی‌یر گیلکریست الیزابت مارول، تام پلفری و کریستن ریتر در ماه‌های بعد پیوستند.

در درجه اول فیلمبرداری در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۱ آغاز و در صحنه صدا در کایل، تگزاس انجام شد. فیلمبرداری در ۷ آوریل ۲۰۲۲ به پایان رسید. فیلمبرداری در آستین، تگزاس و مناطق اطراف آن بود که شامل لا، تگزاس، کوپلند، تگزاس جرجتاون، تگزاس، هوتو، تگزاس، سیگوین سیگوین، تگزاس تگزاس، کرویل، تگزاس لاکهارت، تگزاس، کایلین، تگزاس تگزاس، تگزاس و سن مارکوس. ، تگزاس می شود.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی مینی سریال Love And Death را ببینید:

تریلر رسمی مینی سریال عشق و مرگ

نیکول کیدمن از تهیه کنندگان اجرای این سریال مینی است و دیوید ای. کلی (خالق و نویسنده سریالهای Big Little Lies و The Undoing) نویسندگی آن را برعهده دارد. لزلی لینکا گلتر (کارگردان سریال Homeland و Mad Men) نیز این مینی‌سریال را کارگردانی می‌کند.

داستان: این مینی درباره داستان واقعی یک زن خانه دار اهل به نام کندی مونتگمری با الیزابت اولسن است که دوستش از کلیسا که بتی گور (لیلی لیلی ریب ریب لیلی لیلی لیلی لیلی لیلی لیلی کلیسا از گور است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا