اخبار روز سینما

تریلر رسمی فیلم The Little Mermaid منتشر شد !

فیلم The پری دریایی کوچک یکی از بهترین فیلمهای سال 2023 می‌باشد که به تازگی، تریلر رسمی فیلم The Little Mermaid منتشر شد.

پری دریایی کوچولو، یا همان The پری دریایی کوچک یک فیلم فانتزی آمریکایی به کارگردانی و تهیه کنندگی مارشال بر اساس فیلمنامه دیوید مگی.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

تریلر رسمی فیلم The Little Mermaid

این فیلم توسط Walt Disney Pictures ، Lucamar Productions و Marc Platt Productions تولید شده است، یک لایو اکشن از انیمیشن استودیوی انیمیشن والت دیزنی در سال 1989 با همین نام است که بر اساس افسانه 1837 ساخته شده است.

در این فیلم، بیلی در نقش اصلی، جونا کینگ، دیوید دیگز، آکوافینا، ترمبلی، نوما دومزونی، خاویر باردم و ملیسا مک کارتی بازی می‌کنند. پس از انتشار تریلر فیلم The Little Mermaid مشخص شد که فیلم لایو اکشن، در تاریخ 26 می 2023 توسط دیزنی استودیو موشن در ایالات متحده آمریکا می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فیلم پری دریایی را ببینید:

تریلر رسمی فیلم پری دریایی

دیزنی برای کارگردانی، در دسامبر 2017 از مارشال خواستار شد و از بازیگر اصلی ژوئن نوامبر 2019 قرارداد امضا کرد. انتظار میرفت که تولید در لندن آغاز شود. بین مارس و اوایل آوریل 2020، به دلیل همه گیری COVID-19، فیلمبرداری به تعویق افتاد.

فیلمبرداری در نهایت در استودیو Pinewood در انگلستان از ژانویه تا ژوئیه 2021 انجام شد. لین-مانوئل میراندا عنوان ترانه سرا آهنگ‌های من را دوباره نوشت و آلنکن به آهنگساز موسیقی و آهنگ ها بازگشت.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا