اخبار روز سینما

تریلر رسمی فیلم Shotgun Wedding منتشر شد

«دارن آرونوفسکی» مسلماً کارگردان بی نظیر است اما این به عامه فهم همه فیلم او در سینمای امروزی نیست. آثار او مانند (پی 1998)، (مرثیه ای برای یک رویا 2000)، (فواره 2006)، (کشتی گیر 2008)، (قو سیاه 2010) و (نوح 2014) چندین بازخورد از طرفین حرفه ای دریافت و تحسین شده اند اما تماشاگران معمولی این آثار را نادیده گرفته اند.

با این بیشتر سینماها با آثار آرونسکی آشنا و همچین دوست داشتنی که این یک ذهنیت سینمایی را باور نمی کند و همچنین می تواند به این موضوع توجه کند که این فیلمساز گفتن داستان داستانی است که باید گفته باشد. فیلم شناسی این کارگردان به شکل باورنکردی است و او با بودجه های مختلف کاٳری. این پروژه احتمالاً کوچیکترین پروژه است که او تا به امروز انجام شده است.

فیلم بعدی این کارگردان «نهنگ» نام دارد و داستان یک مرد ۲۷۰ کیلویی به نام «چارلی» را روایت می کند که «برندن فریجری» دریری.بدون حرکت ناگهانی 2021) نقش آن را بازی کرده است. این فیلم از روی یک نمایشنامه به همین نام ساخته شده است. گرچه این فیلم قرار است در سال میلادی اکران بشود اما جزئیات مربوط به این پرودژه مخافی است.

مخفی اطلاعات این فیلم را نگه داشته و هنوز تریلری این فیلم منتشر نشده است و چیزی است که از این فیلم در اینترنت قرار گرفته است یک تصویر از یکی از صحنه های فیلم که در بالای این مطلب مشاهده کنید. تصویر چارلی که در اتاق نشیمن نشسته است. اگر آرونوفسکی اقتباسـش به نمایشنامه وفادار مانده باشد لوکیشن جایی است که بیشتر فیلم آن اتفاق می افتد.

اما سری به نمایشنامه اصلی بزنیم. نمایشنامه «نهنگ» توسط «ساموئل دی. هانتر» نوشته شده که فیلمنامه فیلم هم توسط خودش نگارش شده است. این نمایشنامه نقدهای مثبتی است و چند جایزه معتبر دریافت کرده است. و از چه شخصی نویسنده نمایشنامه، فیلمنامه فیلم را نوشته می شود که احتمالاً فیلم به نمایشنامه اش بوده است.

اما تا کجا از داستان فیلم خبر داریم؟ این فیلم داستان «چارلی» یک معلم انگلیسی در ایالت آیداهو را روایت می کند که به شکل بیمارگونه ای دچار چاقی می شود. این شخصیت یک شخصیت ۲۷۰ کیلویی است که به دلیل وزن زیادش تحرکی محدود دارد. خب یک شخصیت به شدت چاق که بیشتر اوقات در خانه است و شدیدی به ادبیات دارد پس او بیشتر اوقاتـش را روی مبل و درحال خواندن رمان اسپری می کند. چارلی یک شخصیت به شدت افسرده نیز هست که قصد خودکشی دارد و تا سر حد مرگ می خٌ . و تنها دلیلی که به حال جلوی او را می گیرد برای ارتباط مجدد با دختر نوجوانـش «.

خب، هم باید اشاره کنیم که خیلی درمورد این فیلم نمی دانم باید تا زمان اکران فیلم صبر کنیم. این فیلم در تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. همچنین در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۲ در جشنواره یونیز به نمایش گذاشته می شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا