اخبار روز سینما

تریلر رسمی فیلم Sanctuary منتشر شد !

فیلم Sanctuary یکی از مهم‌ترین و بهترین فیلم‌های سال 2023 می‌باشد که به تازگی، تریلر رسمی فیلم Sanctuary منتشر شد.

روز گذشته، تریلر یکی از مهم‌ترین فیلم‌های روانشناختی سال 2023، تحت عنوان تریلر فیلم Sanctuary منتشر شد که اولین تریلر Sanctuary نشان می دهد. تریلر رسمی Sanctuary تاریخ اکران عمومی این فیلم را مشخص کرد.

تریلر رسمی فیلم Sanctuary

پناهگاه یا همان Sanctuary، یک مهیج محصول آمریکایی در سال ۲۰۲۲ به زکری ویگون بر اساس فیلمنامه‌ای از میکا بلومبرگ است. مارگارت کوالی و کریستوفر ابوت بازیگران آن هستند.

این فیلم جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو نمایش می دهد 11 سپتامبر 2022 انجام داد اکران محدودی در سینمای ایالات متحده آمریکا در تاریخ 19 مه 2023 قبل از اکران اکران در 25 ماه می دریافت کرد.

وارث یک هتل و سلطه گری که او را آماده می‌کند، در حالی که سعی می‌کنم رابطه‌شان را دوست‌پسرش پایان دهد، در یک اتاق هتل با هم مبارزه می‌کند.

تریلر رسمی Sanctuary

در ادامه می‌توانید اولین تریلر Sanctuary را ببینید:

در سپتامبر 2021، مارگارت کوالی و کریستوفر ابوت به بازیگران فیلم ملحق و ویگون فیلمنامه‌ای از بلومبرگ را کارگردانی می‌کند، اعلام کرد. فیلمبرداری اصلی این فیلم، در شهر نیویورک انجام شد.

Sanctuary، اولین نمایش جهانی خود را در چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 12 س2ش0. با این حال، در نهایت تحت پوشش قرار داده شد. این فیلم همچنین چهلمین جشنواره سالانه فیلم میامی کالج داد در 11 مارس 2023 به نمایش درآمد، که نامزد دریافت جایزه نایت ماریمباس شد.

این فیلم در 19 می 2023 در ایالات متحده آمریکا محدود خواهد شد، سپس در 25 ماه می به اکران خواهد شد. در وب سایت نقد نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 22 نقد، با امتیاز 8.1/10، دارای 95 درصد است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا