اخبار روز سینما

تریلر رسمی فیلم Last Voyage of the Demeter ساخت آندره اوردال منتشر شد

پوسترهای شخصیت‌های فیلم Shazam! Fury of the Gods منتشر کردند: احتمالاً می توانید ادامه فیلم موفق را ببینید شزم (Shazam 2019) با نام شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods 2023) به کارگردانی «دیوید اف سندبرگ» ساخته شده است و تا مدتی دیگر خودش را می کند و اغلباً اخیراً آغاز می شود پوسترهای شخصیت های این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در مطلبی منتشر کنید. مشاهده کنید.

در قسمت این فیلم که داستان چند سال فیلم اول را روایت می کند می بیند که خانواده بیلی با ترکیبی می کنند تا جلوی نابود شدن دنیا توسط دختران دختران اطلس اطلس اطلس اطلس اطلس دختران اطلس اطلس آن ها برای این کار باید برای صلح با خدایان سفر کنند.

در پوستر جدید چهار شخصیت اصلی فیلم یعنی «شزم» با بازی زکری لیوای لی‌وای لی‌وای لی‌وای لی‌وای زکری لی‌وای زکری لی‌وای لی‌وای زکری لی‌وای زکری لی‌وای» بینیم که همگی آمادۀ نبرد و در حال نگاه کردن به رو به رو هستند.

همچنین جا اشاره کنیم که مدتی پیش دومین تریلر فیلم منتشر می شود که می توانید از آن خبر بدهید اینجا مشاهده کنید.

از بازیگرانی که در فیلم ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد: «زکری لی وای»، «اشر آنجل آنجل آنجل آنجل»، آنجل آنجل اشر آنجل آنجل وای وای لی لی بورت»، «جایمن هانسو»، «ایان چن» و « راس باتلر».

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ مارس سال ۲۰۲۳ اکران خودش در سینما را آغاز کند.

برای بزرگ شدن تصاویر روی آن کلیک کنید:

تریلر رسمی فیلم Last Voyage of the Demeter ساخت آندره اوردال منتشر شد تریلر رسمی فیلم Last Voyage of the Demeter ساخت آندره اوردال منتشر شد تریلر رسمی فیلم Last Voyage of the Demeter ساخت آندره اوردال منتشر شد

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا