اخبار روز سینما

تریلر رسمی فیلم Haunted Mansion منتشر شد !

پس از صبح امروز، والت دیزنی پوستر فیلم موردانتظار خود را منتشر کرد، تریلر رسمی فیلم Haunted Mansion نیز، چندی پیش به انتشار رسید.

فیلم موردانتظار کاخ جن زده یک کمدی و ترسناک آمریکایی به کارگردانی جاستین بر اساس فیلمنامه‌ای از دیپولد که بلاخره در پوستری منتشر می‌شود، تاریخ انتشار، و و و و و و و و و، و و و و و و و. تریلر فیلم Haunted Mansion 2023 به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

پوستر رسمی فیلم Hunted Mansion منتشر شد !

تاریخ پخش فیلم Hunted Mansion مشخص شد !

تریلر رسمی فیلم Haunted Mansion

این فیلم، توسط والت دیزنی پیکچرز شده و دومین اقتباس سینمایی، جاذبه پارک موضوعی والت دیزنی به همین نام می‌باشد. صبح امروز، دیزنی، پوستر رسمی فیلم خانه جن زده را اینستاگرام خود گذاشت و اعلام کرد که آن نیز، منتشر خواهد شد که در نهایت چندی پیش،، پیش، پیش، پیش پیش، اولین تریلر فیلم خانه جن زده به انتشار رسید.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم خانه جن زده را ببینید:

تریلر فیلم Haunted Mansion 2023

برنامه ریزی برای اقتباس مجدد بر اساس The Haunted Mansion در جولای 2010 آغاز شد. زمانی که گیرمورو قصد نویسندگی و تهیه کنندگی را، اعلام کرد که این پروژه جای آن در محیط واقعی باشد در واقعیتی پیشرفته انجام خواهد شد. در نهایت دیزنی از دل تورو خواست تا ساخت لایو لایو را برای ساختن دل تورو پروژه‌ای پینوکیو و وظیفه‌ای این فیلم، به جاستین سایمون سایت محول محول کند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا