اخبار روز سینما

تریلر رسمی فیلم Die Hart منتشر شد

نقش «ریچارد ریک اوکانل» در فیلم های (مومیایی ها 1999) و (مومیایی بازگشت 2001) نه تنها از بهترین بازی های «برندن فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر فریزر. بعد از سومین فیلم این مجموعه فیلم یعنی (مومیایی: مقبره امپراتور اژدها 2008) دیگر برندن در این نقش دیده نشد و او اعلام کرد به نقشی که او را تبدیل به یک بازیگر بزرگ کرد باز می شود.

این بازیگر این مورد گفته است: «نمی‌دونم چطوری، اما اگر یکی با ایده خوب بیاد سراغم با باز قبول می‌کنم».

این بازیگر این صحبت هایش را در طول مصاحبه با “ورایتی” که درمورد فیلم جدید او ی (عنی)نهنگ 2022).

کارگردان «استیون سامرز» از مجموعه فیلم های مومیایی قبلاً گفته است که دلیل انتخاب برندن برای این نقش بوده است که قابلیت های فراوانی داشته است. این کارگردان است: «ما هر کاری بهش می گفتیم رو می تونست بده و شوخ طبعی عالی ای هم داشت. نمیشه عاشق این مرد نشد، اون اصلاً مغرور نیست.»

این کارگردان ادامه حرف هایش اشاره کرده است که صحنه های فیلم توسط فریزر کار شده و استفاده نشده است و حتی موقعیتی که از ناحیه زانو آسیب دیده است باز هم با قدرت به خودش ادامه داده و فیلم را می رساند.

در سال ۲۰۱۷ «یونیورسال» باز هم به سراغ این داستان رفت و (مومیایی ها 2017) را ساخت در آن فیلم «تام کروز کروز کروز کروز کروز کروز کروز کروز کروز کروز کروز کروز کروز کروز کروز کروز کروز کروز کروز کروز کروز تام تام تام تام تام او گفته «توی اون که ما ساختیم یه چیزی وجود داشت توی این فیلم ندیدم، منظورم خنده. فیلم اونا زیادی ترسناک بود. فیلم مومیایی باید بیشتر هیجان انگیز باشه، نه ترسناک.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا