اخبار روز سینما

تریلر رسمی فصل چهارم سریال True Detective منتشر شد !

پس از وقفه‌های طولانی، فصل چهارم True Detective طی یک تریلر رسمی فصل چهارم سریال True Detective از شبکه‌ای HBO Max، منتشر شد.

پس از اینکه، تصوریه فصل 4 سریال کاراگاهان واقعی به انتشار رسید، چندی پیش، تریلر فصل 4 سریال True Detective به انتشار رسید که در تلفیق شبکه HBO و برادران وارنر، تریلر فصل چهارم کاراگاهان واقعی نیز معرفی شد.

تریلر فصل 4 True Detective از مهم‌ترین امشب در دنیای سینما و تلویزیون بود که می‌توانست طرفداران این سریال را به وجد داشته باشد.

تریلر رسمی فصل چهارم سریال True Detective

سریال True Detective برادران وارنر دیسکاوری، تریلر سریال True Detective را تحت عنوان True Detective: Night Country را در مراسم رونمایی مکس، سرویس استریم جدید که HBO Max و Discovery+ را به هم می‌رساند، چهارشنبه چهارشنبه منتشر می‌کند. جودی فاستر کالی ریس وظایف تحقیقاتی جدیدترین قسمت مجموعه خالق نیک پیزولاتو را بر درمان.

داستان این فصل، زمانی که شب طولانی زمستان در انیس اسکا فرا می‌رسد، هشت مردی که تحقیقاتی قطب شمال تسالال را اداره می‌کنند، بدون اثری ناپدید ناپدید می‌شوند. برای حل پرونده، کارآگاهان لیز دانورز و اوانجلین باید باید تاریکی کند که در خود می‌توان از آن جلوگیری کرد و حقیقت‌ها را در زیر یخ‌های ابدی مدفون قرار داد و حفاری.

در ادامه می‌توانید تریلر فصل 4 سریال True Detective را ببینید:

تریلر فصل چهارم کاراگاهان واقعی

از بازیگران فصل، می توانم به فیونا شاو، بنت، ایزابلا استار، آکا نیویانا، آنا لمبه، دی مونتگراند، کریستوفر اکلستون و جان هاکس اشاره اشاره کرد. عیسی لوپز عنوان مجری برنامه، نویسنده، تهیه کننده و کارگردانی تمام قسمت ها فعالیت.

True Detective، یک تلویزیون درام جنایی گلچین آمریکایی است که توسط نیک ساخته و نوشته شده است. این سریال که توسط شبکه کابلی پریمیوم HBO در ایالات متحده آمریکا پخش شد، در 12 ژانویه 2014 پخش شد.

هر فصل سریال به عنوان یک روایت مستقل ساخته شده است که از گروه‌های بازیگران جدید استفاده می‌شود و مجموعه‌های متفاوت از نظر و موقعیت را دنبال می‌کند. مدیر پخش HBO، در حالی که تایید کرد که فصل جدید اولین بار است که توسط نوشته نشده است که نویسندگی اصلی و وظایف نمایشی را به عهده خواهد داشت. به لوپز HBO در 8 نوامبر 2022 تایید کرد که مراحل پس از فصل چهارم آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا