اخبار روز سینما

تریلر رسمی فصل دوم سریال Yellowjackets منتشر شد

تریلر رسمی فصل دوم سریال Yellowjackets منتشر شد: بیش از یک سال پیش بود که فصل اول سریال ژاکت زردها (ژاکت زردها) به پایان رسید مخاطبین در تمام طول این مدت مشتاق تا ببینند در ادامه این قرار است چه اتفاقی رخ می دهد و خبر خوب برای طرفداران سریال این است که بلاخره بلاخره تریلر رسمی این فصل منتشر می شود که می توانید آن را در مطلب مشاهده کنید. کنید. با پی ام آپلودز همراه باشید.

این سریال داستان گروه دختر با استعداد را روایت می کند که از یک حادثه در دل بیابان های انتاریو اتفاق جان سالم به در برده اند ؛ ؛ اند اند اند ؛ ؛ ؛ اند اند اند اند ؛ ؛ ؛ اند اند اند اند اند اند اند اما آیا این از خوش شانسی آن هاست یا بد شانسی؟

در این نگاهی عمیق تر به زمستان سال ۱۹۹۶م که در پایان فصل اول در آن تا سر حد یخ زد و اطلاعات جالبی در مورد آن و تولی در زمان حال به من داد.

پیش از این این سریال اعلام کرده بود که دوم، به شدت تر و ترسناک تر از فصل اول این تریلر این خبر را تایید می کند می کند می کند می می می کند. می می می

از بازیگرانی که این مجموعه ایفای نقش می کنند می توان اشاره به ملانی لینسکی لینسکی، تاونی سایپرس سایپرس سایپرس سایپرس سایپرس سایپرس سایپرس سایپرس سایپرس سایپرس سایپرس سایپرس سایپرس لینسکی لینسکی همچنین این شبکه کرده است که در این فصل «لورن آمبروز آمبروز و و سیمون کسل کسل کسل کسل کسل کسل کسل کسل کسل کسل کسل کسل آمبروز آمبروز آمبروز»

فصل دوم این سریال در تاریخ ۲۴ مارس سال ۲۰۲۳ پخش خود را از شوتایم آغاز می کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا