اخبار روز سینما

تریلر رسمی فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر شد !

انیمهی جوجوتسو کایسن از مهم‌ترین انیمه‌های سریالی امسال می‌شود که به تازگی، تریلر رسمی فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر شده است.

فصل اول انیمهی جوجوتسو کایسن در سال 2020 ساخته و پخش می شود و اکنون شبکه های TBS، اولین تریلر دومین فصل Jujutsu Kaisen را با عنوان تریلر فصل 2 Jujutsu Kaisen منتشر کرد. در تریلر رسمی فصل 2 Jujutsu Kaisen شاهد تاریخ پخش فصل 2 این انیمه نیز بودیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های فانتزی تاریخ سینما

بهترین انیمه های کمدی تاریخ سینما

تریلر رسمی فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

جوجوتسو کایسن یا همان Jujutsu Kaisen، یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط Gege Akutami نوشته و یرد تصو. مانگای جوجوتسو کایسن در سال 2018 منتشر شد و در سال 2029 منتشر شد، از فروش بسیاری که داشت، مجوز انتشار زبان انگلیسی در آمریکای شمالی توسط توسط را دریافت کرد که از چه چیزی به انگلیسی به انگلیسی در آمریکا می رسید. آمریکای آمریکا در در در در در در داشت که

در انیمه کایسن، پسری که با یک طلسم شده است، تصمیم می‌گیرد که به تحقیقات مخفی بپیوندد. در پی به آنجا اتفاقات خطرناک و ترسناکی رخ و حالا تریلر فصل این انیمه، ادامه این سریال را توضیح خواهد داد.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فصل 2 Jujutsu Kaisen را ببینید:

تریلر فصل 2 Jujutsu Kaisen

یک مجموعه انیمه 24 قسمتی اقتباسی تولید شده توسط Mappa، که اکتبر 2020 تا مارس 2021 از MBS پخش شد. فصل دوم قرار است در ژوئیه 2023 پخش شود. این انیمه توسط Crunchyroll برای پخش در خارج از آسیا مجوز دارد، که اولین انگلیسی آن در نوامبر 2020 پخش می شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا