اخبار روز سینما

تریلر رسمی سریال Velma منتشر شد

تریلر رسمی سریال Velma منتشر شد: احتمالاً می بیند که سریال ولما (Velma) قرار است تاریخ ۱۲ ژانویه سال ۲۰۲۳ پخش خود را از اچ‌اچ‌او مکس مکس آغاز کند و حالا این دقیقاً یک روز قبل از آغاز اولین سریال رسمی رسمی فصل اول را منتشر کرد که می‌توانید آن را این پست مشاهده کنید.

همگی ما دوران کودکی عاشق کارتون های اسکوبی بوده ایم و آن ها تماشا کرده ایم، و اچ بی او تصمیم گرفته است که سریالی اسپین آف، با نگاه بر روی شخصیت اولما را را.

خلاصه ای که از این انیمیشن مخصوص افراد بزرگسال منتشر می شود و با توجه به تریلر می توان گفت که داستان سریال پیش از شکل گیری گروه پنجه آن ها آغاز می شود.

از صداپیشگان این سریال می توان اشاره کرد به: «سم ریچاردسون» در نقش «شگی راجرز». «کنستانس وو» در نقش «دافنه بلیک» و «گلن هاوتون» در نقش «فرد جونز».

«چارلی گراندی»، «هوارد کلاین» و «سم رجیستر رجیستر رجیستر رجیستر رجیستر اجرای این پروژه هستند و این انیمیشن توسط انیمیشن برادران وارنر» تولید شده است.

در این انیمیشن «میندی کالینگ» صداپیشگی شخصیت ولما را انجام داده است. پیش از این شاهد صداپیشگی این هنرمند در انیمیشن من نفرتانگیز (من نفرت انگیز 2010) نیز بوده ایم.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا