اخبار روز سینما

تریلر رسمی سریال The Night Agent با بازی گابریل باسو منتشر شد

تریلر قسمت دوم سوم The Owl House منتشر شد: شاید نتوانید هفته آینده قرار قسمت دوم قسمت ویژۀ سوم سریال انیمیشنی سریال انیمیشنی سریال انیمیشنی انیمیشنی سریال انیمیشنی سریال سریال سریال سریال خانه جغد (خانه جغد) منتشر می شود دیزنی در چنل پوتیوب-ش تریلر این ویژه را منتشر کرده است که آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

این سریال یک نواجوان می‌باشد که در قلمروی دیوها شده است، باید کنار یک جادوگر سرکش و جنگجوی کوچک با نیروهای ارتش‌های شریک مبارزه کند.

خانه جغد توسط «تراس دانا» ساخته شده است و هنرمندانی که در این انیمیشن می توانند اشاره کنند به: «سارا نیکول روبلز روبلز روبلز روبلز روبلز روبلز روبلز روبلز روبلز روبلز روبلز به به روبلز روبلز» و «متیو رایس».

این سریال انیمیشنی ژانر اکشن و ماجرایی که در ژوئن سال ۲۰۲۰ آغاز شد تا این لحظه موفق شد که از ۱۰ رای رای ۱۳ هزار بیننده بعد از سایت آی‌ام‌دی‌بی آی‌ام‌دی‌بی دریافت کرد.

قسمت دوم از فصل سوم این مجموعه قرار است در تاریخ ۲۱ ژانویه در اینترنت پخش شود. این فصل این سریال سه قسمت خواهد داشت که لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۲۵ سال ۱۴۰۱ تاریخ پخش قسمت سوم سوم اعلام شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا