اخبار روز سینما

تریلر رسمی سریال Rabbit Hole با بازی کیفر ساترلند منتشر شد

احتمال تقسیم سوم سریال The Witcher به دو بخش: مصاحبه ای اخیراً صاحب وبسایت «کلایدر» یعنی «استیو واینتراب» بالورن اشمیت هیسریچ سازنده سریال سریال های های های های های های های های های های های های سریال هیسریچ هیسریچ هیسریچ هیسریچ هیسریچ هیسریچ هیسریچ ویچر (ویچر) و ویچر: منشأ خون (The Witcher: Blood Origin) گرفته شده است که در آن هیسریچ است که ممکن است فصل این سریال به دو بخش تقسیم و دلیل این احتمال وجود دارد جلوه های سریال های تصویری تصویری سریال. او همچنین گفته است که مراحل پس از تولید این سریال حداقل هفت ماه دیگر طول می کشند.

این سریال مجموعه کتابی به همین نام به قلم آندژی ساپکوفسکی ساپکوفسکی ساخته شده است و ویچر نتفلیکس داستان گرالت از ریویا ریویا ریویا با بازی هنری هنری کویل کویل کویل کویل کویل ریویا ریویا بازی این سریال در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و به یکی از موفق‌ترین پروژه‌ها تبدیل شد.

این سازنده ادامه صحبت هایش گفته است که تیم سریال هنوز بر سر بحث بحث نمی کند و مشخص نیست اتفاقی خواهد افتاد و همچنین اضافه می کند که این سریال وقتی پخش می شود می شود که این سریال به چیزی که ساخته شده است می شود.

جا دارد که فصل سوم این سریال آخرین خواهد بود که هنری را در نقش گرالت دید از فصل چهار چهار لیام همسورث همسورث همسورث همسورث همسورث همسورث همسورث همسورث همسورث از

تا لحظه این خبر تاریخ ۱۱ دی ۱۴۰۱ در هیچ اطلاعات دیگری این مورد و یا درمورد تاریخ انتشار به بیرون درز پیدا نکرده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا