اخبار روز سینما

تریلر رسمی سریال Great Expectations با بازی الیویا کلمن منتشر شد

آنجلیکا هیوستون اولین اسپین آف جان ویک ایفای نقش کرد: احتمالاً خبر دارید اولین اسپین آف دنیای سینمایی ویک به نام بالرین (Ballerina) در حال حاضر در دست ساخت است و امشب هالیوود ریپورتر ریپورتر ریپورتر طی خبری خبری خبری خبری خبری هیوستون» که در فیلم جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم (John Wick Chapter 3 Parabellum 2019) هم ایفای نقش کرده بود در این فیلم بازی خواهد کرد.

این بازیگر قسمت سوم مجموعه فیلم نقش «مدیر» را کرده بود، رئیس سازمان جنایی روسکا روما روما،، که هم قاتلین و هم بالرین ها را آموزش می دهد. ها بالرین بالرین بالرین بالرین هم هم و روما روما سازمانی

«آنا در آرماس» نقش فیلم بالرین را بازی خواهد کرد و همچنین اعلام می‌کند که ایان مکشین مک‌شین مک‌شین و کیانو ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز مکشین مک‌شین مک‌شین مک‌شین در هم‌چنین .

کارگردانی این فیلم به کارگردانی «لن ویزمن» کارگردان فیلم ذخیره کامل (فراخوان کل 2012).

فیلم بالرین یک دختر قاتل جوان را روایت کند که به دنبال انتقام از چشمی است که خانوادۀ او به قتل رسانده اند. این فیلم درحال حاضر در مرحله تولید می باشد

جا دارد اعلام کنیم که چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های جان ویک به نام جان ویک: بخش چهار (جان ویک: فصل 4) در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ در سینمای اکران منتشر خواهد شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا