اخبار روز سینما

تریلر رسمی سریال جنایی The Crowded Room با بازی تام هالند منتشر شد

اولین تریلر رسمی قسمت دوم فیلم عظیم (من 2018(با عنوان Mag2: Sangar)مگ 2: سنگر) با بازی جیسون استاتهام، وو جینگ، سوفیا کای، پیج کندی، سرجیو پریس مانچتا، اسکایلر ساموئلز و کلیف کورتیس که می توانید در انتهای این مطلب با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با فیلم های دی جی با

در این فیلم، جیسون استاتهام، سوپراستار اکشن و هیجان انگیز که فیلم های اخیرش شامل (عملیات فورچون: حیله گری جنگ 2022) و (خشم انسان 2021) اشاره کرد و جینگ وو، یکی دیگر از نمادهای ژانر اکشن سینمای جهان، که در فیلم هایی مانند (کوهنوردان 2019) با بازی چکی چان و (SPL: Kill Zone 2005) با بازی دانی ین، در آب های ناشناخته شیرجه بزنید و تماشا کنید که آنها یک تیم تحقیقاتی را برای اکتشاف جسورانه در عمیق ترین اعماق اقیانوس هدایت می کنند.

اما ناگهان، یک عملیات معدنکاری ناموفق مأموریت تحقیقاتی آنها را به خطر می اندازد و آنها را مجبور به نبردی پرمخاطره برای بقا می کند و آنها را به سفری به سمت هرج و مرج کامل سوق می دهد. در مواجهه با مجلات غول پیکر و غارتگران بی امان محیطی، قهرمانان ما باید در مسابقه ای هیجان انگیز با زمان، از شکارچیان بی رحم خود پیشی بگیرند، پیشی بگیرند و پیشی بگیرند.

Meg 2: The Trench به کارگردانی بن ویتلی بر اساس فیلمنامه ای از جان هوبر، اریش هوبر و دین جورگاریس و داستانی از دین جورگاریس، جان هوبر و اریش هوبر بر اساس رمان سنگر نوشته استیو آلتن ساخته شده است. تهیه کنندگان این فیلم عبارتند از: لورنزو دی بوناونتورا، بل اوری، جیسون استاتهام، کیت آدامز، روئیگانگ لی، کاترین شوجون یانگ، وو جینگ، ای.بنت والش، اریک هاوسام و جرالد آر.

Meg 2 در تاریخ 4 آگوست 2023 در سینماهای آمریکای شمالی اکران خواهد شد و قبل از آن در تاریخ 2 آگوست 2023 به صورت بین المللی اکران خواهد شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا