اخبار روز سینما

تریلر رسمی بخش اول فصل چهار شما منتشر شد

تریلر رسمی اول فصل چهار شما منتشر شد: در چند هفته نتفلکس تمام تلاش خودش را کرده است که با انتشار و پوسترهای سریال سریال تو (شما)، مخاطبین را مشتاق نگاه دارد. حالا که یک ماه تا انتشار بخش اول چهار زمان باقی مانده است شبکه تریلر رسمی پارت اول را منتشر کرد که می توانید آن را در انتهای این پست با زیرنویس زیرنویس فارسی مشاهده مشاهده کنید.

جو گلدبرگ سه فصل گذشته نام های مستعار زیادی به خودش داده تا گذشته جنایت وارش فرار کند، حالا بار در این فصل او با نام استاد جاناتان مور مور به لندن رفته است و تلاش می کند که زندگی خودش را از آن بگذراند. او در لندن با چهره های زیادی رو به رو می شود. زمانی که در حال تلاش برای تغییر زندگی اش می عادت های قدیمی اش شروع برگشتن می کنند و می کند تا آن ها را سرکوب سرکوب.

محل تریلر می کند که اشکار می شود قاتل به نام «قاتل پولدار خور» در لندن در فعالیت هایی است که آدم های پولدار را هدف قرار می دهد و هدف جدید این قاتل است و برای پیام های مرموزی مرموزی می باشد.

«تاتی گابریل» در این سریال بازخواهد گشت و شارلوت شارلوت ریچی ریچی، لوکاس گیج گیج گیج گیج گیج گیج گیج گیج گیج گیج گیج گیج گیج گیج. «تیکی لین»، «آیدان چنگ»، «استفن هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان وقتیو هاگان آدام جیمز» همگی نقش های پیشین خود را بازی خواهند کرد.

این فصل در دو بخش پخش خواهد شد در تاریخ فوریه 2023 بر روی پلتفرم قرار خواهد گرفت و بخش دوم در تاریخ 9 مارس منتشر خواهد شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا